|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Zie website. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 09-01-2006 14:12] |
|
hey Martin, verander Joris z'n profiel op je website eens snel man ,. tearful dawn.. tsssk Bruce Banner |
|
vette package! |
|
quote: Oh ja, ik heb sinds kort ook de inloggegevens, dus ik kan wel ff kijken of ik als volledige prutser op het gebied van het bouwen van websites in staat ben om twee woordjes te veranderen. |
|
Recensie in Aardschok: quote: |
|
bombrief! |
|
opgefokte, oversekste haan ! |
|
quote: Oftewel: Hij heeft geen verstand van de muziek, heeft geen flauw idee wat hij erover moet zeggen en dus geeft ie maar een paar complimenten en een paar beledigingen. Doet het altijd goed Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmm keren dat ik Grinroth live gezien heb was de zang dik in orde ..... Dat zeuren over één riff is of enorm stuke purisme (wat sowieso gay is) of idd stukje interessant doen |
|
waarom lees ik nix over het vette drumwerk en basspel in de review? vind zelf de zang van Grinroth niet mooi, maar het is zeker niet slecht. |
|
Wordt vaak overgeslagen, is vaak ook best lastig hoor om daar echt wat over te zeggen, zeker bassgeluid, zit vaak toch op de achtergrond, en als de bass gewoon goed en strak speelt valt ie eigenlijk niet op, alleen fouten en overdadig gepiel vallen daarin op ... |
|
quote: Die van ons gaat zich daar alleen in de oefenruimte aan te buiten. |
|
Dat komt doordat een gitaar altijd een verlengstuk van de leuter is .. en nu weet je waarom basgitaren langer zijn |
|
quote: ...als compensatie? |
|
quote: Ik ben speciaal de promo nog eens gaan luisteren, maar ik vind dit alles behoorlijk meevallen eigenlijk (en ik neem Aardschok toch al niet zo serieus). Is dit btw de hele review of alleen een fragment eruit? |
|
quote: Ik heb vanmiddag de Aardschok gekocht en het verhaal overgetypt en dit is alles dat er in stond. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 22-03-2006 9:53] |
|
Teringherrie Ach, zo'n recensie maakt mensen wel nieuwsgierig |
|
MArtin, de mailserver van grinroth ligt er weer uit ... |
|
Ja, ik merk het. Zal ff een mail naar de beheerder sturen. Stuur de mail ondertussen maar naar m'n hotmail adres. |
|
Hij doet het alweer. |
|
De band is vanaf heden officieel ontbonden. http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6457/Grinroth-stopt-ermee.html |
|
jammer yo! wat zijn de nieuwe projecten naast die van joris? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jasper speelt in Grindminded en Morte Aeterna, dus die zijn niet echt nieuw meer, Roelof gaat waarschijnlijk in de nabije toekomst een black metal gerelateerde band beginnen, en ikzelf zit in een vrij nieuwe death/grind band RaSAW-R en schrijf thuis wat verschillende muzikale shit zoals jazz en zo voor m'n eigen plezier. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |