|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat ik overal wel naartoe ga |
|
Heersch! Zal is kijken waar tegen die tijd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
GODVERD!!!!! alles te ver weg!! |
|
Henglo of Almaar... Maar ik ben dit keer zowiezo ERGENS aanwezig. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote:Heb jee anders nog hobbies, behalve je 37 bands? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mooi zo! Heen! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: waar woon je?afrika?gewoon komme! |
|
quote:ja!debiel doen |
|
quote: 666 bel me! Suck my piss |
|
Goh Skullfuck, ander nr? Zal m meteen ff noteren |
|
quote:06-66?uhuhuh ja straks ok?ONTOPIOC! ofzo |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1686995 ooh ja, er zit een vout in deze topic titel.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-05-2005 13:01] Suck my piss |
|
Als de titel nu gecorrigeerd wordt zoekt het wat makkelijker als dit topic wat lager komt te staan... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2005 14:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom zijn jullie me voor? Wilde het net zeggen... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dat komt omdat Skullfuck en ik even snel denken en bij jou het kwartje 39 minuten later valt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kan de topic starter dat? hoe? webmaster??? H E L P There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
quote: Jaja, grappig. Pest me er maar weer mee! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Joepie!! Dat wordt hengelo SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Hmm, misschien dat ik wel even naar Alkmaar ga hiervoor. Macabre blijft tof. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wow!ik wou dat ik in de toekomst kon kijken! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 02-05-2005 17:13] |
|
quote: meestal :hoe ouder,hoe gekker YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Macabre en PD ..... ik ga enorm me best doen om mijn cadaver daar aanwezig te laten zijn!! |
|
Godverdomme! Dat is het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb! Ben erbij in Bibelot [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-05-2005 20:52] |
|
ah...leuk! Dat wordt een ritje naar Hengelo op 25 augustus Jeroen: meerijden???? [Dit bericht is gewijzigd door Slet op 03-05-2005 22:08] ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Ohja, de topic-titel is fout geschreven |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |