|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jawel, vanavond dan maar de eerste rijles doen?? Verlepte kan heel goed les geven!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Nee, vanavond film: Sin City. Ga ervan tussen bij de weg, ben vrij!!!!!!!!!!!!!!! Gaan jullie mee? Bel anders ff; gezellie [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 17-06-2005 15:30] You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ontopic! |
|
quote: PROSTITUTE DISFIGUREMENT HEERSCHT!!! HENGELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO goat wie hen!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: helaas pindakaas ...onze auto zit dan al vol met een NoGay, Verlept Doekje en een Lampekapje ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
oe,relax ik denk dat ik die van de metropool pak |
|
san miguel -> 3sept -> gewoon in hoogeveen wezen !! YES WEL deeeenk!! |
|
Mooi dat ik daar even bij ben, en dan wel in Metropool Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
OPEN 20:00 UUR // AANVANG 21:00 UUR // 10.00 EURO Voor de Bibelot te Dordrecht. De voorverkoop begint binnenkort |
|
Tering, dit wordt gaaf. Ik heb geld over, reken maar dat ik hierbij ben. Is er al bekend hoe laat iedere band speelt? |
|
legion->nee.Lunatic->nee. |
|
quote:Gotvrergimje, moet ik zeker weer de geheelonthouder spelen zeker Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: www.ns.nl We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Macabre zal ik zeker niet missen op Summer Breeze! |
|
|
|
Ok dan!Poster is ok! Lunatic:ik ben er toch wel bij 3 sept. |
|
quote: YES WEL deeeenk!! |
|
Aanwezig in bibelot |
|
quote: gezellie!! Wij ook |
|
quote: nog heeeel ff!!! carcasstrid |
|
quote: same here! |
|
Helaasch niet. heb een of ander teambuilding uitje van mijn werk klootzakken, net op de donderdag You can either agree with me, or be wrong. |
|
Donderdag, Metropool.. Flesh made Sin mag van mij wel opbokken trouwens.. |
|
Wel vetjes dat ze de dvd opnamen in Bibelot doen, want daar ben ik ook namelijk, met mijn camera en vooral veel goede zin! Macabre is een vette band! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |