|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben trouwens beniewd of het druk gaat worden daar, want ik heb nog niet gereserveerd. Zou het nodig zijn? En is dat een beetje een leuke zaal daar? an evil incarnation of DEATH! |
|
hmm fuck, ga er niet zijn. Te ver weg om ff heen en weer te rijden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het is een oude kerk, met aparte bar en redelijk groot voor de rest. Het verschilt heel erg qia geluidskwaliteit maar het zaaltje zelf heeft zeker een unieke sfeer. |
|
Macabre, in de Metropool Hengelo, ik zal er zijn !!! wacken + bier = geheugenverlies |
|
zin an! zin an! |
|
quote: kom je menneke mee?? |
|
quote: ehr je hebt iets gemist denk ik |
|
quote: Je gaat me toch nie vertellen dat jullie........ |
|
nog een paar uurtjes wachten.... en dan... FEESTUHHHHHHHHHHHH!!!!! carcasstrid |
|
quote: Wil ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dan kom je toch? carcasstrid |
|
quote: Nee ik moet nog werken, en dan red ik het niet, die kant op te komen. En dan sta ik daar. MOet ik een nacht rondlopen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Was een leuke avond |
|
quote: ...helemaal mee eens :D alleen jammer dat de wekker weer om 7 uur ging vanochtend ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: Ah shit hee, helemaal vergeten! |
|
quote:jammer Mayo...je had mee kunnen rijden vanuit Zwollywood met ons. ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: komen jij!!! |
|
Ben er ws pas rond een uur of 10 maar zet de biertjes alvast maar koud voor mij |
|
quote: waarom zo laat pas?? |
|
omdat degene met wie ik ga eerst moet repeteren |
|
quote: Nee, niet die kant op hehe quote: Haha niet eens aan gedacht, nouja helaaspindakaas Maarre was wel gaaf dus? Druk? |
|
Zo vanavond ff lekker bangen. Man, ik heb er zin! |
|
quote:was wel aardig gevuld die zaal bij Macabre...en het was inderdaad weer erg gaaf om ze te zien. Veel leuker in een kleine zaal. De laatste keer was in de grote zaal van 013..was leuk, maar toch minder. Vooral als je vrij ver achterin stond ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Nog snel ff wat eten, me buurman de tering in schelden en dan MACABRE Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |