IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : mark knopfler Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-03-2001 19:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Okay, tis geen metal maar wat vinden jullie van Mark Knopfler?? (voor degene van jullie die de naam niet kennen: hij is/was de zanger en gitarist van de Dire Straits)

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-03-2001 22:15 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ach als iemand het op heeft staan heb ik er geen moeite mee ... maar ik zou het zelf nooit kopen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-03-2001 2:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben (dankzij mijn oom) grootgebracht met Dire Straits..

Mark Knopfler is geniaal.......

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 24-03-2001 22:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2001 2:27 schreef Judge M. het volgende:
Mark Knopfler is geniaal.......

Met jouw kan ik praten

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-03-2001 22:30 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

euh zeker die gast is echt zwaar irritant. De stukken die die speelt zijn errug lastig

rtm84
Usericon van rtm84
Posted 15-04-2001 13:22 by rtm84 Wijzig reactieProfiel van rtm84Quote dit bericht

Mark knopfler rulet zeker wel. Ik ga ook naar zijn concert toe in de HMH. Lijkt me erg gaaf Maar het is zeker geen metal. Daarover ff een vraagje. Komt Nightwish ooit naar Nederland. Of zijn ze hier ooit geweest.
Op hun site staat van niet. Maar goed.
Mzzl

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 15-04-2001 14:55 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Nightwish is geloof ik een maand of 6 geleden in Nederland (013) geweest...

Sandalf
To Mega Therion
Usericon van Sandalf
Posted 17-04-2001 16:05 by Sandalf Wijzig reactieProfiel van SandalfQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sandalf

Hmm... Ik heb die cd van Mark Knopfler voor mijn vaders verjaardag gekocht en het is niet slecht ofzo, maar niet echt mijn smaak...

Geef mij maar gewoon takkeherrie

Life is complex. It has real and imaginairy components.

carni4
Usericon van carni4
Posted 20-04-2001 21:27 by carni4 Wijzig reactieProfiel van carni4Quote dit berichthttp://geen

wat is dat voor'n gelul over mark knopfkots
dit is godverdomme toch een metal site rot dan even lekker op met die bejaarde homo
stelletje eikels

if you can't eat it or fuck it then.....kill it!!!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2001 10:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

.....en wie had er zooooo'n oogkleppen op...of anders gezegd, een nogal eng en bekrompen wereldbeeldje???

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 21-04-2001 14:59 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hehehe, juist! Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden Asherah...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-04-2001 16:36 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2001 10:59 schreef Asherah het volgende:
.....en wie had er zooooo'n oogkleppen op...of anders gezegd, een nogal eng en bekrompen wereldbeeldje???
I totally agree

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-04-2001 13:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Bij deze nomineer ik carni4 voor "meest irritante en bekrompen ZM-forumer"...

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 25-04-2001 16:48 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Errmm... Kan ik mij nog altijd laten inschrijven voor deze nominatie, of ben ik alweer weken te laat?

'k Zou dat ultieme gevoel van euforie, dat orgasmatische moment, de vervulling van een intens hunkeren namelijk graag zelf eens willen meemaken: het moment waarop men als uitverkorene geëerd wordt met de verhoopte bekroning...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-04-2001 19:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Aan de andere kant...dit was Carni4 's allereerst keer op ZM... Misschien moeten we m even de netiquette hier uitleggen...

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 25-04-2001 20:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Tja ach, als je op ZM zelf kijkt zul je carni4 ook aan aantal keren betrappen op het spuien van volstrekt onzinnige ideeën en opmerking...

Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 26-04-2001 8:52 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Persoonlijk denk ik dat Knopfler inderdaad een geweldige gitarist is. Zeker omdat meneer met zijn vingers (rechterhand bedoel ik dan) speelt en niet met plectrum.

Anderzijds denk dat de DireStraits een stuk gaver geweest zou zijn met een zanger die wat meer diepgang in de nummers had aangebracht. Want zeg nou eerlijk, als Knopfler gaat zingen, boooooring.

Mad Maikie

Jaco
Usericon van Jaco
Posted 06-06-2001 13:09 by Jaco Wijzig reactieProfiel van JacoQuote dit bericht

Grappig om hier wat terug te vinden m.b.t. Knopfler. Ik vind die man gewoon egweldig spelen. Niet altijd alleen maar gefreak, maar ook gewoon mooie lijntjes en solo's, die inderdaad verdomd lastig kunnen zijn.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 06-06-2001 15:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

inderdaad!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-06-2001 16:26 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2001 8:52 schreef Mad Maikie het volgende:
Anderzijds denk dat de DireStraits een stuk gaver geweest zou zijn met een zanger die wat meer diepgang in de nummers had aangebracht. Want zeg nou eerlijk, als Knopfler gaat zingen, boooooring.

daar heb je wel gelijk in, hij zingt nogal monotoom.. maar heeft wel een vage stem..

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-06-2001 17:04 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2001 13:03 schreef Judge M. het volgende:
Bij deze nomineer ik carni4 voor "meest irritante en bekrompen ZM-forumer"...

oh dus dat ben ik niet, dat vat ik dus weer op als een compliment

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-06-2001 17:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Goeie gitarist,redelijke teksten,maar kan niet echt zingen.Ben via mijn pa met zijn werk vertrouwd geraakt.Knopfler en Dire Straits hebben best een paar mooie dingen gemaakt.Denk maar aan "Romeo en Juliet","Brothers in Arms"en "Sultans of Swing."Respecteer Dire Straits,maar zal geen cd's van hen kopen...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-06-2001 21:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hey,Lord Morgoth,Knopfler heeft een nieuwe cd uit!Al gehoord?

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 16-06-2001 23:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Yep, sailing to philidelphia ofzo... Tis weer vaderdag dus die moet ik maar eens gaan aanschaffen voor m'n pa...

Jaco
Usericon van Jaco
Posted 18-06-2001 0:38 by Jaco Wijzig reactieProfiel van JacoQuote dit bericht

Ben net terug van Knopfler. Oké niet alles is te gek, maar spelen kan hij nog steeds? En laatste nummer met alleen maar gitaar en wat toetsen als begeleiding: Kippevel!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-06-2001 2:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2001 17:04 schreef elmar het volgende:
oh dus dat ben ik niet, dat vat ik dus weer op als een compliment
Op dat moment zat jij nog niet op ZM anders denk ik dat Carni4 een geduchte concurrent aan jou gehad had.....

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com