|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach als iemand het op heeft staan heb ik er geen moeite mee ... maar ik zou het zelf nooit kopen. |
|
Ik ben (dankzij mijn oom) grootgebracht met Dire Straits.. Mark Knopfler is geniaal....... |
|
quote: Met jouw kan ik praten Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
euh zeker die gast is echt zwaar irritant. De stukken die die speelt zijn errug lastig |
|
Mark knopfler rulet zeker wel. Ik ga ook naar zijn concert toe in de HMH. Lijkt me erg gaaf Maar het is zeker geen metal. Daarover ff een vraagje. Komt Nightwish ooit naar Nederland. Of zijn ze hier ooit geweest. Op hun site staat van niet. Maar goed. Mzzl |
|
Nightwish is geloof ik een maand of 6 geleden in Nederland (013) geweest... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm... Ik heb die cd van Mark Knopfler voor mijn vaders verjaardag gekocht en het is niet slecht ofzo, maar niet echt mijn smaak... Geef mij maar gewoon takkeherrie Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
wat is dat voor'n gelul over mark knopfkots dit is godverdomme toch een metal site rot dan even lekker op met die bejaarde homo stelletje eikels if you can't eat it or fuck it then.....kill it!!! |
|
.....en wie had er zooooo'n oogkleppen op...of anders gezegd, een nogal eng en bekrompen wereldbeeldje??? |
|
hehehe, juist! Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden Asherah... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:I totally agree I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Bij deze nomineer ik carni4 voor "meest irritante en bekrompen ZM-forumer"... |
|
Errmm... Kan ik mij nog altijd laten inschrijven voor deze nominatie, of ben ik alweer weken te laat? 'k Zou dat ultieme gevoel van euforie, dat orgasmatische moment, de vervulling van een intens hunkeren namelijk graag zelf eens willen meemaken: het moment waarop men als uitverkorene geëerd wordt met de verhoopte bekroning... |
|
Aan de andere kant...dit was Carni4 's allereerst keer op ZM... Misschien moeten we m even de netiquette hier uitleggen... |
|
Tja ach, als je op ZM zelf kijkt zul je carni4 ook aan aantal keren betrappen op het spuien van volstrekt onzinnige ideeën en opmerking... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Persoonlijk denk ik dat Knopfler inderdaad een geweldige gitarist is. Zeker omdat meneer met zijn vingers (rechterhand bedoel ik dan) speelt en niet met plectrum. Anderzijds denk dat de DireStraits een stuk gaver geweest zou zijn met een zanger die wat meer diepgang in de nummers had aangebracht. Want zeg nou eerlijk, als Knopfler gaat zingen, boooooring. Mad Maikie |
|
Grappig om hier wat terug te vinden m.b.t. Knopfler. Ik vind die man gewoon egweldig spelen. Niet altijd alleen maar gefreak, maar ook gewoon mooie lijntjes en solo's, die inderdaad verdomd lastig kunnen zijn. |
|
inderdaad! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: daar heb je wel gelijk in, hij zingt nogal monotoom.. maar heeft wel een vage stem.. |
|
quote: oh dus dat ben ik niet, dat vat ik dus weer op als een compliment |
|
Goeie gitarist,redelijke teksten,maar kan niet echt zingen.Ben via mijn pa met zijn werk vertrouwd geraakt.Knopfler en Dire Straits hebben best een paar mooie dingen gemaakt.Denk maar aan "Romeo en Juliet","Brothers in Arms"en "Sultans of Swing."Respecteer Dire Straits,maar zal geen cd's van hen kopen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hey,Lord Morgoth,Knopfler heeft een nieuwe cd uit!Al gehoord? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Yep, sailing to philidelphia ofzo... Tis weer vaderdag dus die moet ik maar eens gaan aanschaffen voor m'n pa... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ben net terug van Knopfler. Oké niet alles is te gek, maar spelen kan hij nog steeds? En laatste nummer met alleen maar gitaar en wat toetsen als begeleiding: Kippevel!! |
|
quote:Op dat moment zat jij nog niet op ZM anders denk ik dat Carni4 een geduchte concurrent aan jou gehad had..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |