|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En daarna: I know it is likely that I react more negatively, to the errors and lies than others do. People tend to remember what they want. They believe what they want to believe in. In Lords of Chaos everybody can strengthen their own opinions, no matter what opinions they have. That is okay I guess. All in all. Still, I hope people take these points seriously and that the errors will be corrected. I see no reason to capitulate, and let the lies prevail - even though I understand that I am losing that battle. Everybody seems to prefer the lies. I am damn tired of being compared to these second-generation "Satanists". They might read LaVey, they might read Crowley, they might worship skulls (like S.Midgaard wrote about) and whatever, but what the hell has that got to do with me? It is like writing about the Waffen-SS and comparing them to the neo-nazis of USA today, without separating the groups, without making it perfectly clear the two groups are very different from each other. It is sad to see the book sometimes values sensation more than truth. I think the book would not have sold any less if the speculations and their origin (i.e. many of the interviews) had been dropped and instead it stuck only to facts and truth. I feel like everything I do is pointless when the truth is twisted like this. It is like I "throw pearls for swine" wherever I go, whenever I say something, wherever I do anything. I sacrifice everything I have and everything I could have had in the future, only to face a wall of lies and sinister statements, by people who know nothing about the subject. What is it people want from me? Do you all want me to stop my struggle? Is that it? I never will, but if for sure seems like that is what people want me to. No support to find anywhere beyond my closest Kameraden. If only people knew. SCUM FUCK |
|
quote: Als ik mijn bescheiden mening hier op mag heven. Er zijn mijn's inziens boeiendere dingen in deze wereld om je in te interesseren dan in het volgen van de idiote hersenspinsels van dit marginaal figuur dat zichzelf altijd op een verachtelijke, kinderachtige manier in de belangstelling wou werken. He was fighting for the biggest nothing in history! mvg wk10 |
|
Ik heb een artikel gelzen van Varg waar hij beschreef dat hij naar een toekoms streefde waarin de mensen op aarde op z'n middeleeuws leefde terwijl de wereld bestuurd werd doo enkele genieen die met alle technologie in de ruimte zouden zitten (veel zooi ff kort samenvatten). Die kerel is gewoon gek (dat hoor je trouwens direct in z'n "zang"). |
|
Laat die oude koeien in de sloot. Er zijn al genoeg gelijkaardige teveergeefse discussies. En zoals hierboven reeds gezegd werd: hetgeen er van Burzum overblijft, staat in je platenkast. Punt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Nope, niet in mijn platenkast. |
|
quote: En in je cd-rek waarschijnlijk ook niet. Want daar staat het al volle blote Joey DeMaio-schijven. (geen aanval, heb ook zo'n schijven) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ook niet in de mijne Burzum suckt enorm! Als die kerel zijn kelegat opentrekt is het net een oud wijf die gefolterd wordt. BELACHELIJK! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Je hebt er niet veel aan om dat boek te lezen.De inhoud is sensatiebelust en berust meestal niet op de werkelijkheid. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Er waren niet alleen spanningen tussen hem en Helhammer maar ook met Necrobutcher.Als Euronymous niet was vermoord had hij toch Mayhem verlaten.Hij wilde zich meer concentreren op zijn Helvete winkeltje en daar geld mee verdienen. Maar goed,hij is dus vermoord en word daarom nog altijd als Mayhem-held gezien terwijl hij degene was die Mayhem wou verlaten Het eerste optreden na Euronymous' dood heeft Necrobutcher zelfs een Burzum shirt gedragen met voorop groot een foto van Varg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lekker boeiend... kom je in 2003 mee aan zetten.... Euronymous noemde zichzelf vast alleen een communist om die andere lui gewoon een beetje te fucken. Ik bedoel...welke communist doet aan vrije handel in de muzieksector... geen eentje.... |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oeps,foute post Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat hij een communist was is inderdaad nogal overdreven.het enige waar hij voor leefde was zijn winkeltje waar hij groot mee wilde worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Is het niet zo dat ie al gestopt was met die Helvete-winkel toen ie vermoord werd? Althans, zo meen ik het me te herinneren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Nee,hij wilde daar juist mee groeien ten koste van Mayhem.De strubbelingen binnen de band hebben daar natuurlijk ook bij mee geholpen. Het is dat ik dit van de betrokkenen zelf heb gehoord anders zou ik het ook niet weten hoor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ook ooit ergens gehoord of gelezen dat ie het gesloten had omdat z'n ouders klaagden |
|
dan heb ik al een idee in welk roddelblad je dat gelezen hebt, pagan front toevallig? Je moeder. |
|
quote: Neen, ik lees geen onzin... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nee ik geloof lords of chaos of die docu over varg |
|
quote:Klopt niet! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wow, niet eens de ns propaganda fabriek Je moeder. |
|
Lords of chaos klopt zowieso voor 40% niet |
|
Op 18 juli 2003 17:13 schreef Warrior_of_Odin het volgende: Nee ik geloof lords of chaos of die docu over varg Dat van z'n ouders of dat die winkel al gesloten was? [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 18-07-2003 17:17] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Klopt allebei niet.Zoals eerder gezegd,hij wilde juist groeien met zijn winkel en een betere distributie verkrijgen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |