|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hoe bedoel je:in de zak zette? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hollander, zeker? Enfin,... "in de zak zetten" = vlaams voor "oplichten, voorliegen, bedrog plegen,.." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:dat weet ik niet of hij ook mensen oplichtte.Ik ben er namelijk zelf nooit geweest.Ik ken wel de mensen die met hem samen werkten en de laatste keer dat ik in Noorwegen was was hier ook alweer een discussie over en die kameraad van mij heeft het een en ander verteld hoe het echt zat.En 's avonds laat heb ik nog meer verhalen te horen gekregen uit die tijd van Mayhem.Was wel interessant om te horen hoe het echt is gegaan allemaal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu, maakt op zich niet veel uit m.i. Met 'De Mysteriis Dom Sathanas' heeft ie een van de beste black metal-platen ooit uitgebracht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Inderdaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lees de datum van de eerste post eens... [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-07-2003 3:58] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
gay We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Misschien is het leuk om anders een keer niet bijdehand te doen? |
|
quote: ? hoezo bijdehand |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |