IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Fluisterwoud, Bunkur, Proctor, Yawgmoth & Aggro | zondag 12 juni Lucky Rijssen. Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2005 14:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zondag 12 juni Rijssen
Open: 16.00 - 21.00



[titel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-05-2005 6:17]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 18-05-2005 22:40 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2005 14:16 schreef spectre het volgende:
Zondag 12 juni Rijssen
Open: 16.00 - 21.00

Fluisterwoud
Darkened Nocturn Slaughtercult
Proctor
Yawgmoth
Aggro


Rijsse?
Als het in de buurt is zal ik eens kijken, heb Fluisterwoud en DNS nog niet zo heel lang geleden gezien in Woerden...
Dat was toch wel erg gaaf!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Rock4Life
Snotkop
Usericon van Rock4Life
Posted 19-05-2005 16:32 by Rock4Life Wijzig reactieProfiel van Rock4LifeQuote dit bericht

Rijssen?
Hehe da´s mooi dichtbij, misschien kom ik nog wel .


en TOCH vind ik het smerig..


trol
Usericon van trol
Posted 20-05-2005 9:11 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

DNS is gecancelled en er is nog geen vervanger bekend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2005 13:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

fuckzooi


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Odal
Usericon van Odal
Posted 20-05-2005 13:18 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

YAWGMOTH!


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-05-2005 13:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat dacht ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2005 13:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

DNS is van de baan, ze zijn nu bezig met Weltbrand, hopelijk gaat dat lukken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Odal
Usericon van Odal
Posted 21-05-2005 13:22 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Als Yawgmoth maar gaat spelen. Als ik kan ben ik dr bij!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2005 13:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

als Azgard niet word ontvoerd door Noorse vrouwen dan moeten ze spelen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-05-2005 13:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wacht even...
Black metal...op een zondag...in Rijssen?
Ik acht de kans klein dat dit doorgaat.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nergal
Usericon van Nergal
Posted 21-05-2005 15:43 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Ach, christenen mogen zondag toch niks doen...
laat staan demonstreren
God wil blijkbaar die zondag black metal, dus als ze er een problemen mee hebben moeten ze bij hem wezen


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-05-2005 16:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2005 13:52 schreef XnegativeX het volgende:
Wacht even...
Black metal...op een zondag...in Rijssen?
Ik acht de kans klein dat dit doorgaat.
vaak zat doorgegaan daar, dus waarom 12 juni niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-05-2005 22:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Serieus?
Ik woon er vlak bij en kan me de laatste keer niet herinneren dat er op zondag daar een metal concert is geweest. Laat staan een black metal concert.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2005 22:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ze hebben er best vaak metal op zondag meen ik, hopelijk gaan die zwarte kousen nog protesteren, dat doen ze daar al als er een schuimparty in die tent wordt gegeven haha.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-05-2005 22:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hmm, de kans dat ik ga zijn begint zienderogen toe te nemen

protesterende zwartekousen, jam jam


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2005 22:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weltbrand is er dus niet bij, helaas
zou een mod zo vriedelijk willen zijn om DNS weg te halen in de topictitel en er Bunkur neer te ploffen? bedankt!



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-05-2005 0:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

16+? haalt Yawgmoth dat wel?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2005 9:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weet jij nog waar je was toen je 16 was? Je was in ieder geval niet een pot heersende Black Metal aan het maken, that's for sure!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 23-05-2005 10:46 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

Heu daar ben ik bij

maar een vraag; hoezo is ineens een leeftijd verbonden aan een metalmatinee. Ik kan me niet herinneren dat dat de vorige keren ook zo was, of heb ik dit nu verkeerd?


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-05-2005 10:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 9:55 schreef spectre het volgende:
weet jij nog waar je was toen je 16 was? Je was in ieder geval niet een pot heersende Black Metal aan het maken, that's for sure!

hehe, nee, dat klopt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-05-2005 11:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2005 22:02 schreef XnegativeX het volgende:
Serieus?
Ik woon er vlak bij en kan me de laatste keer niet herinneren dat er op zondag daar een metal concert is geweest. Laat staan een black metal concert.



Er is wel vaker op zondag een metal concert daar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 23-05-2005 13:12 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

1 mei was er nog een metalmatinee met o.a. Grasp of Sense etc.




hehe wie gaat er nog meer heen ?


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


trol
Usericon van trol
Posted 23-05-2005 16:58 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Helaas ben ik wel aanwezig.. Misschien dat ik nog een bom op Rijssen gooi zodat ik toch naar cephalic carnage in arnhem kan gaan.
Eens even bellen of ome Bin nog wat leuks heeft liggen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2005 17:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

een dikke joint met ome spectre roken is zeker niet leuk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


trol
Usericon van trol
Posted 23-05-2005 18:19 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Een dikke joint zal de pijn wel wat doen verzachten. Mocht Bin niet terugbellen is een joint met u roken de 2de optie


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen