|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Rijsse? Als het in de buurt is zal ik eens kijken, heb Fluisterwoud en DNS nog niet zo heel lang geleden gezien in Woerden... Dat was toch wel erg gaaf! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Rijssen? Hehe da´s mooi dichtbij, misschien kom ik nog wel . en TOCH vind ik het smerig.. |
|
DNS is gecancelled en er is nog geen vervanger bekend. |
|
fuckzooi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
YAWGMOTH! |
|
dat dacht ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
DNS is van de baan, ze zijn nu bezig met Weltbrand, hopelijk gaat dat lukken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als Yawgmoth maar gaat spelen. Als ik kan ben ik dr bij! |
|
als Azgard niet word ontvoerd door Noorse vrouwen dan moeten ze spelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wacht even... Black metal...op een zondag...in Rijssen? Ik acht de kans klein dat dit doorgaat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ach, christenen mogen zondag toch niks doen... laat staan demonstreren God wil blijkbaar die zondag black metal, dus als ze er een problemen mee hebben moeten ze bij hem wezen |
|
quote:vaak zat doorgegaan daar, dus waarom 12 juni niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Serieus? Ik woon er vlak bij en kan me de laatste keer niet herinneren dat er op zondag daar een metal concert is geweest. Laat staan een black metal concert. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ze hebben er best vaak metal op zondag meen ik, hopelijk gaan die zwarte kousen nog protesteren, dat doen ze daar al als er een schuimparty in die tent wordt gegeven haha. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm, de kans dat ik ga zijn begint zienderogen toe te nemen protesterende zwartekousen, jam jam Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
weltbrand is er dus niet bij, helaas zou een mod zo vriedelijk willen zijn om DNS weg te halen in de topictitel en er Bunkur neer te ploffen? bedankt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
16+? haalt Yawgmoth dat wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
weet jij nog waar je was toen je 16 was? Je was in ieder geval niet een pot heersende Black Metal aan het maken, that's for sure! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heu daar ben ik bij maar een vraag; hoezo is ineens een leeftijd verbonden aan een metalmatinee. Ik kan me niet herinneren dat dat de vorige keren ook zo was, of heb ik dit nu verkeerd? Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: hehe, nee, dat klopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Er is wel vaker op zondag een metal concert daar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
1 mei was er nog een metalmatinee met o.a. Grasp of Sense etc. hehe wie gaat er nog meer heen ? Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Helaas ben ik wel aanwezig.. Misschien dat ik nog een bom op Rijssen gooi zodat ik toch naar cephalic carnage in arnhem kan gaan. Eens even bellen of ome Bin nog wat leuks heeft liggen. |
|
een dikke joint met ome spectre roken is zeker niet leuk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een dikke joint zal de pijn wel wat doen verzachten. Mocht Bin niet terugbellen is een joint met u roken de 2de optie |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |