|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Rapture???? Man dat is zo'n bagger schijf ... 1.Crowbar 2.Mourning Beloveth rest zie ik nog wel |
|
nu al? Ik wacht eerst nog wel wat grotere releases af voordat ik wat zinnigs hier ga neerzetten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:alleen grote releases zijn goed? |
|
quote: Vind hem eigenlijk beter geworden dan Songs for the Withering. Natuurlijk is het geen Futile maar verder is ie best luisterbaar... Zenial |
|
Ik hou het niet meer zo bij: 1. Proctor/Wolversveen - Zwarte Fusie 2 t/m 10. Nog geen idee. |
|
Naast Novembers Doom en MB zullen Evoken en Thee Plague of Gentlemen ook wel in mijn top 10 komen. [edit] En Draconian niet te vergeten. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-05-2005 16:14] |
|
Primordial - The Gathering Wilderness Judas Priest - Angel of Retribution Sabaton - Primo Victoria Bruce Dickinson - Tyranny of Souls Dat zijn vier platen die zich een weg naar mijn top tien banen. Verder verwacht ik veel van de nieuwe Helloween en de nieuwe Bal-Sagoth. En hopelijk ook een nieuwe Virgin Steele... We zien het allemaal wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Deze zullen er waarschijnlijk in staan: Shining - The Eerie Cold Taake - Doedskvad Woods of Infinity - Hejda Tsjuder - Desert Northern Hell Ik moet de nieuwe platen van Deathspell Omega en Ondskapt nog aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-05-2005 16:16] |
|
quote: Heb ik dat gezegd? Ik geloof dat je het antwoord wel weet, anders laat ik het nog even zeggen. NEE. Maar er komt nog behoorlijk wat aan, dat zeg ik ermee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gaat er juist om wat je top 10 waardig vind op dit moment ... wat er nog gaat komen, kan altijd toegevoegd worden 1. Crowbar 2. Evoken vergeten 3. Mourning Beloveth |
|
Hmm; Rising Dust - Rising Dust Thee Plague of Gentleman - Primula Pestis Strikelight - Strikelight Reverend Bizarre - Slave of Satan Judas Priest - Angel of Retribution Slough Feg - Avatism Miles Beyond - Miles Beyond Verder kan ik zo even niets bedenken. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Op 1 zal iig komen: Primordial - The Gathering Wilderness op 2: Mourning Beloveth - a Murderous Circus en verders o.a: Taake the Apparatus Todtgelichter [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 19-05-2005 16:28] |
|
Rotten sound - Exit The Monolith Deathcult - The White Crematorium Nile - Annihilation Of The Wicked Meshuggah - Catch 33 Fantômas - Suspended Animation [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 20-05-2005 12:00] |
|
quote: Is die Tsjuder niet al uit 2004 of begin ik nu toch verstrooid te raken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Jup, die is uit 2004. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ehh dat concert in de GVH was toch half januari? Toen was die plaat toch net uit? December 2004 dan ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-05-2005 16:45] |
|
Taake - Doedskvad zal er wel in staan, maar verder weet ik het nog niet, de nieuwste albums van Deathspell Omega en Ondskapt moet ik nog horen. |
|
quote: Weet je wel wat enorme kut/bagger/ongeispeerde/futloze schijt plaat dat is???????? [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 19-05-2005 19:08] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ook hier zullen Taake en Mourning Beloveth er zeker in staan, net als, en die heb ik nog niet gezien, Reckless Tide (vette thrash), en er zijn al wat meer leuke dingetjes die uitgekomen zijn of op het punt van uitkomen staan (zoals de nieuwe Slechtvalk, kijk ik zeker naar uit)... Maar het is pas mei! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Trivium en Still Remains zullen zeker in mijn top 10 lijstje terecht komen dit jaar! Maar eerst ffies wachten op meer... nieuwe hatesphere bijvoorbeeld... |
|
Qua doom komt dit jaar ook nog de nieuwe While Heaven Wept uit, die een stuk steviger schijnt te worden. Maar die komt pas in het najaar. En verder The Gates of Slumber en de nieuwe schijf van Reverend Bizarre kan ook niet misgaan, na het horen van de geweldige singel 'slave of satan' die in de Finse top 10 op nummer 2 terecht kwam "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Beetje vroeg maar voorlopig zijn dit mooie metal schijfjes moonsorrow kreator kamelot nile, of ik ben er niet bij tristania En binnenkort: helloween, gamma ray, savage circus demons and wizards |
|
quote:enorme groeiplaat ... gewoon vaker luisteren |
|
Niet dat 2005 slechte releases heeft tot nog toe, maar op dit moment ben ik al blij als er 10 platen in me op komen die echt het vermelden waard zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik koop nog liever 10 ontbijtkoeken dan deze 10 ZAAD-platen. Zelfs de top10 van 538 of MTV is stukken interessanter. Jij GAY! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |