|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor het derde jaar achtereen organiseert het Unrealcafe te Meppel als afsluiting van de Donderdag Meppeldagen een heuse Donderdat Metaldag, dit jaar met Carnal Leftovers en See My Solution. Aanvang is waarschijnlijk ergens rond 21:00, hoewel de kroeg zelf 15:00 al wel open is. Entree is geheel gratis. Verdere informatie is ook te vinden op de vernieuwde website |
|
Donders, dan moet ik maar de donderdag en de vrijdag vrij nemen en er om 15.00 uur vast gaan zitten en in beginnen te drinken anders komt dat misschien wel helemaal niet goed. Hertog-Jan op de tap was het daar toch??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: He, gozert ik zit en sta niet zoals jullie. Jullie zwabberen alle kanten op met een beetje Ghe, ghe, ghe, ghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
HAHA! Als je maar wel de maat blijft houden vind ik t prima! Zwalkende drumpartijen zijn GEEN gehoor |
|
quote: Net doen alsof het zo hoort dan is er niets aan de hand. Dan denken ze misschien wel. "he, wat een groovende drummer" www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
zwalk metal, ook wel leuk. maar het bier is idd hertog |
|
quote: YOEHOE www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Bij the wai, ook nog naar de brute vinylmiddag Haasje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
als je me een platenspeler geeft zal ik erover nadenken misschien dat ik 's avonds nog wel naar sidius en x-tinxion kom, morgen maar even informeren of er nog mensen meegaan |
|
quote: Er staat een platenspeler maar die mag je niet meenemen maar je mag wel VINYL meenemen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
meenemen? en ik maar denken dat je het moest kopen. in dat geval moet ik maar even wat muurdecoratie uitzoeken zeker |
|
Ochjeetje.. nou weetjewat.. ik ga ook een kijkje nemen, heb dan toch vakantie. |
|
Wie weet kom ik nog wel ff kijken. In ieder geval dicht bie huus! |
|
Ratteman checken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
En het is meteen een leuk opwarmertje voor Occultfest |
|
*in agenda zet* "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
quote: Hee Nico, ook maar op zm? |
|
Schop!!! Iemand enig idee aanvangstijd eerste band enzo? |
|
Nope! Zelfs wij weten nog niets! Komt hier wel te staan tzt denk ik! |
|
Damn Wilfred, was je niet bij "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Muahahaha, de blonde bosnymph met z'n make-up. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@AoD Nee Wilfred was er niet bij, hij had familiedag met zn gothic geloof ik. |
|
Oh god! Maar goed ook dat ik er niet bij was! En was de verjaardag van ex-gothic! |
|
quote: Goh, goed argument Deze is ook wel grappig: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Goede ontwikkeling [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-08-2005 18:11] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |