IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 63 % Nee Volgende pagina
Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-06-2005 21:49 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Het Nederlandse volk stemt 63 % tegen. Wat vind men hier op ZM eigenlijk daarvan?

Ik zeg:


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-06-2005 21:50 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

ik zeg: shit, weer vertraging.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2005 21:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ben ik blij dat ik niet tot de 63 % behoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-06-2005 21:50]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2005 21:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heeft mn stem niet meegeholpen dus.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 01-06-2005 21:52 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik zit bij de 63%.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 01-06-2005 21:52 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Ah .... wat een macht!

*splut*


Welcome to the Atrocity Exhibition


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2005 21:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat 63% van de mensen nee zegt is een ding, maar dat het grootste deel van de nee-stemmers dit simpelweg doet uit een soort frustratie tegen alles wat met 'eu' begint is een beetje jammer...

Ik heb Ja gestemd trouwens, ondanks dat ik het niet eens ben met een hoop van wat er gebeurt in Europa en ondanks dat ik het kabinet graag een hak zou zetten...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2005 21:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vins denkt dan ook na, in tegenstelling tot 63% van de kiesgerechtigden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-06-2005 21:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Het is genieten nu op tv met al die sippe politieke gezichtjes.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-06-2005 21:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 juni 2005 21:55 schreef Greycloak het volgende:
Vins denkt dan ook na, in tegenstelling tot 63% van de kiesgerechtigden.


Grey denkt dan ook niet na. Voor het posten van een uiterst trieste post.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-06-2005 21:57 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:54 schreef Valorian het volgende:
Dat 63% van de mensen nee zegt is een ding, maar dat het grootste deel van de nee-stemmers dit simpelweg doet uit een soort frustratie tegen alles wat met 'eu' begint is een beetje jammer...

Ik heb Ja gestemd trouwens, ondanks dat ik het niet eens ben met een hoop van wat er gebeurt in Europa en ondanks dat ik het kabinet graag een hak zou zetten...



Begrijp me goed, ik heb nee gestemd maar niet vanuit frustratie omtrent de euro of dit kabinet (hoewel ik ze ook liever zie vallen). Ook niet omdat ik tegen Europa en meer samenwerking ben, maar wel vanwege de grondwet zoals die nu is.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2005 21:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:55 schreef Greycloak het volgende:
Vins denkt dan ook na, in tegenstelling tot 63% van de kiesgerechtigden.
Een post waaruit groots intellect blijkt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-06-2005 22:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Dat 63% van de mensen nee zegt is een ding, maar dat het grootste deel van de nee-stemmers dit simpelweg doet uit een soort frustratie tegen alles wat met 'eu' begint is een beetje jammer...

Klopt. Op zich gaat dit helemaal nergens over. Ik vroeg vandaag nog iemand waarom ie nee had gestemd. Zegt ie:

"Ja, ze komen er ook zo laat mee. Ze moeten eerst het volk eens wat meer op de hoogte houden enzo. Nu is de afstand tussen de politiek en de burgers veel te groot".

Dit heeft dus totaal niks met de grondwet zelf te maken he. En zo zijn er nog een miljoen mensen die met deze gedachte gestemd hebben. Echt dieptriest.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-06-2005 22:01]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2005 22:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Alsof zich in het ja-kamp geen trieste figuren en mongolen bevinden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-06-2005 22:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 juni 2005 22:01 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof zich in het ja-kamp geen trieste figuren en mongolen bevinden.


Naast de voorstanders uit de 2e kamer natuurlijk, die liggen te veel voor de hand.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-06-2005 22:03 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

mooi, kan ik me weer lekker elitair en kvlt voelen


no text supplied


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2005 22:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:01 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof zich in het ja-kamp geen trieste figuren en mongolen bevinden.



Ligt eraan, wat heb jij gestemd?




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-06-2005 22:04 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:00 schreef NecRobert het volgende: Dit heeft dus totaal niks met de grondwet zelf te maken he. En zo zijn er nog een miljoen mensen die met deze gedachte gestemd hebben. Echt dieptriest.


En jij denkt dat er geen Ja-stemmers tussen zitten die volgens dezelfde manier stemmen?

Mijn ouders hebben ja gestemd, maar toen ik vroeg waarom precies kreeg ik als antwoord: "Ja, Wouter Bos (mijn ouders stemmen al 30 jaar PvdA) was het deze keer wel eens met Balkenende, dus dan zal er toch wel wat goeds in zitten."


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2005 22:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:57 schreef Stefan het volgende:
Begrijp me goed, ik heb nee gestemd maar niet vanuit frustratie omtrent de euro of dit kabinet (hoewel ik ze ook liever zie vallen). Ook niet omdat ik tegen Europa en meer samenwerking ben, maar wel vanwege de grondwet zoals die nu is.


Uiteraard zijn er ook zat mensen die wel nadenkend nee hebben gestemd, en zijn er ook zat ja-stemmers die niet hebben nagedacht, maar ik denk dat over het algemeen onder de nee-stemmers zich een groter percentage kudde-volk zit..


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 22:05 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/



Bloodied by the thorns beside the leaves


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2005 22:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:03 schreef Nix het volgende:
Ligt eraan, wat heb jij gestemd?



Pff wat denk je zelf nou. Een sociaal en democratisch Europa is wel aan mij besteed ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-06-2005 22:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 juni 2005 22:00 schreef NecRobert het volgende:
Klopt. Op zich gaat dit helemaal nergens over. Ik vroeg vandaag nog iemand waarom ie nee had gestemd. Zegt ie:

"Ja, ze komen er ook zo laat mee. Ze moeten eerst het volk eens wat meer op de hoogte houden enzo. Nu is de afstand tussen de politiek en de burgers veel te groot".

Dit heeft dus totaal niks met de grondwet zelf te maken he. En zo zijn er nog een miljoen mensen die met deze gedachte gestemd hebben. Echt dieptriest.


Op het nieuws zag ik begin deze avond iemand die 'ja' stemde omdat Wouter Bos dat zei. Ze had zich niet zo erg verdiept in de verdere grondwet. Dit is wat ze letterlijk zei.

Dat vind ik nog veel triester. Zo zijn er uit beide kampen genoeg voorbeelden te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 01-06-2005 22:06]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-06-2005 22:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:04 schreef Stefan het volgende:
En jij denkt dat er geen Ja-stemmers tussen zitten die volgens dezelfde manier stemmen?

Mijn ouders hebben ja gestemd, maar toen ik vroeg waarom precies kreeg ik als antwoord: "Ja, Wouter Bos (mijn ouders stemmen al 30 jaar PvdA) was het deze keer wel eens met Balkenende, dus dan zal er toch wel wat goeds in zitten."


Tsja...je geeft het zelf al aan: 'ze stemmen al 30 jaar PvdA'. Dan is het logisch dat ze niet nadenken en niet veel hersencellen bezitten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-06-2005 22:07 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:06 schreef Y Draig Goch het volgende:
Op het nieuws zag ik begin deze avond iemand die 'ja' stemde omdat Wouter Bos dat zei. Ze had zich niet zo erg verdiept in de verdere grondwet.

Dat vind ik nog veel triester. Zo zijn er uit beide kampen genoeg voorbeelden te vinden.


Hee, waren mijn ouders op het nieuws???


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2005 22:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wat is het toch eigenlijk sneu dat de ontwetende bevolking moet beslissen over zoiets.




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2005 22:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:07 schreef Nix het volgende:
Wat is het toch eigenlijk sneu dat de ontwetende bevolking moet beslissen over zoiets.



Zeker maar nu komt het wel mooi uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen