|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Halvarine van The Shavers vooral het refrein; Halvarine gatverdamme, gatverdamme halvarine Lekker nummer. |
|
quote: Ken dat nummer ja, erg intelligente tekst |
|
Sophia - Woman Woman, you're a whore But at least you're a happy whore And woman, is it easy to forget That you really destroyed me And no, I don't think I'll ever be the same No the worse thing about this pain is it comes for my understanding And woman, is it easy to forget And woman, is it easy to forget That you destroyed me And no, I don't think I'll ever be the same No the worse thing about this pain is it comes for my understanding But woman, is it easy to forget And woman, is it easy to forget Woman you're a whore Woman you're a whore Woman you're a whore Woman you're a whore |
|
Slit Your Guts Lyrics by Lord Worm Cryptopsy - None So Vile - 1996 Pardon, please, the narrow Confinement of your limbs; Unfortunately, it's necessary For your correction; Shriek to your heart's Content, if you wish, I promise you pain and Nightmares, in that sequence. Permit me to introduce you to "Tuesday"; I favor her, this pretty blade So tall and fine; Hatred and violence are not Our ways, but firm we are; Squirming is useless, so is this Colon, cry for me. Svelte is implement, Its gentle caress lets you Bleed; its subtle curvature Dancing, deeply slit your guts. It's for your own good; You need guidance, I provide; What is your pleasure? This is Mine; A welcome change! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dit blijft toch de vetste tekst van cryptopsy Pathological Frolic [Lyrics by Lord Worm] Who is this Geoffrey? All I see is this cold cadaver Why is this Geoffrey lying in puddles of pus on a gurney? Tell me of this Geoffrey, this boy with a noose around his neck; More about Geoffrey: why is he wearing his mother's bra? How old was Geoffrey? At a guess, I'd say about twelve or thirteen; He died accidentally from auto-erotic asphyxiation; He'd been masturbating... our little stiff still has one on and it's been one week! The resurrection men took their sweet time Cross-dressed fruit: what a way to die! Now he's ours: the apple of our eve; Fetch the dead sphincter: cold green meat How did his ass taste? Tender and sweet... And then we fucked it... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lord Worm schrijft echt goed, hij was/is leraar engels in Montreal. Doe mij maar de tekst van Phobophile Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Da's inderdaad leuk, die Cryptopsy teksten... maar wat ik me nu afvraag, waarom 'lijken die voor jullie geschreven te zijn'??? |
|
mja ik vind het eerste stuk van slit your guts zo vet gevonden, daarom vind ik em ook 1 van de betere "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Omdat ik ze cool vind, daarom zijn ze voor mij geschreven. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Da's alles?? Geen stoer verhaal over dat je dat zelf een keer gedaan hebt of zo? Jammer.... |
|
quote: Nee, helaas ben ik geen puber met een slechte jeugd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maar Lord Worm dus wel, blijkbaar . |
|
quote: Who knows, ik kan er wel om lachen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het denderen van palen Knallen heiend in de grond Lig te woelen en te draaien Heb een plakkerige mond Voel de spanning op mijn slapen Hersens kruien in mijn kop Strompel suizend naar beneden En pruts het rijwiel van z'n slot Ah Ah Trap met kuchende ellende Mijn wielen langzaam door de stad Rij langs auto's en gebouwen Nog te vroeg voor een patat Flikker glijend in het tramstaal Benenschavend op beton Ik vervloek het vroege tijdstip 'k Wou dat ik mijn nest in kon Het is te vroeg Het is te vroeg Het is te vroeg Ah het is te vroeg Auto's snijden, velgen knakken Kermend lig ik op de grond Lichten spatten op het asfalt Mouwen glijden door de stront Tranen dringen, tanden knarsen Donder alles in de gracht Ik ga weer naar mijn nest toe Om te wachten op de nacht Het is te vroeg Het is te vroeg Ah het is te vroeg Het is te vroeg Het is te vroeg Het is te vroeg Het is te vroeg Veel andere teksten van de Raggende Manne lijken ook voor mij geschreven te zijn. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
vet man Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Je kan wel een cdtje lenen van mij Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
nim maar met Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In het kader van mooie hippie-teksten: Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder Zo te sterven op het water met je vleugels van papier Zomaar drijven, na het vliegen in de wolken drijf je hier Met je kleuren die vervagen Zonder zoeken zonder vragen Eindelijk voor altijd rusten En de bloemen die je kuste Gleuren die je hebt geweten Alles kan je nu vergeten Op het water wieg je heen en weer Zo te sterven op het water met je vleugels van papier als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemen , blaren vliegen maar zo hoog kan ik niet komen dus ik vlieg maar in mijn dromen altijd ben ik voor het leven op de vlucht als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn Om te vliegen heel ver weg van alle leven? alle pijn Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder Als zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven Ik kan zonder vliegen leven Wat zou ik nog langer geven Om een vlinder die verdronken is in mij Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn Waag eens een dansje! |
|
Aan de ene kant past 'The Philosopher' bij me, en aan de andere kant 'Lack of Comprehension'. Beide van Death natuurlijk. |
|
quote:Bad Religion - Better Off Dead |
|
Bad Religion altijd goed! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
mooie teksten ook vaak! (en vaak ook waar) |
|
STRONGER THAN BEFORE this life has brought you down pushed your face into the ground like a human sacrifice trapped within a world of lies this life just took it all almost deaf to hear the call aggression is the only way expression no one can explain power to find some peace of mind exploring all the fear you hide it's in your heart it's in your blood getting out stronger than before this life is filled with pain sorrow grips your heart again neverending misery chaos sucks your energy this life without a home got no place to call your own aggression is the only way to express your burning rage power to find some peace of mind exploring all the fear you hide it's in your heart it's in your blood getting out stronger than before Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
KREATOOORRR! (rip-off skull-logo komt er morgen aan ) Maar mijn tekst die ik boven je gepost had spreekt me meer aan op dit moment.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |