![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als dit geen Über-avond wordt weet ik het ook niet meer ![]() ![]() www.korpiklaani.com www.bolthorn.com www.elexorien.com kosten/tijd zijn nog niet bekend, maar dat zal hier ongetwijfeld gespammed gaan worden ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Leuk, maar helaas te ver weg. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-06-2005 14:23] ![]() |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. ![]() |
|
godnonde kon het niet verder ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben er! ![]() ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: ik ook ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
jahoeee!!! Daar ben ik bij. Ayayayayaaaa Hunting is going on! ![]() Vind het wel een ontzettend gave band, die laatste cd is haast niet uit mijn cd speler te rammen. ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Ook aanwezig ![]() |
|
*schop* ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
quote: Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist. ![]() |
|
da was ik nie... da was een zekere lainedil ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
quote: Was puur om iedereen op het feit te wijzen dat er flink geheerscht gaat worden! ![]() ![]() ...en hang niet zo de bijdehandte mafkees uit ![]() Bruce Banner ![]() |
|
De mods dulden immers geen concurrentie ![]() |
|
JAAAH! BAN JENJE! BAN HEM! ![]() |
|
quote: gevat ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Kan ik met jullie meerijden? ![]() Ja, dát is nog eens een originele vraag! ![]() |
|
quote: weet ik nog niet, ligt eraan hoeveel plaats we hebben. De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
Aanwezig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote:Zaal open: 20:00 Entree: € 8,00 ![]() |
|
Dank ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Een donderdag?? Weer lekker makkelijk. Zo kan ik jullie toch niet zien Laintje... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Tuurlijk wel. gewoon komen. Bruce Banner ![]() |
|
Donders Lain, is dit je tweede zaad project of bestaat die andere band niet meer? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Je doelt op Tearful Dawn? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nou lekker, dan sta ik daar aan het einde van het concert te gapen in Arnhem ![]() Gaan we niet doen dus ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |