|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als dit geen Über-avond wordt weet ik het ook niet meer www.korpiklaani.com www.bolthorn.com www.elexorien.com kosten/tijd zijn nog niet bekend, maar dat zal hier ongetwijfeld gespammed gaan worden Bruce Banner |
|
Leuk, maar helaas te ver weg. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-06-2005 14:23] |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
godnonde kon het niet verder waarschijnlijk toch wel bij zijn... Korpiklaani!!! |
|
Ik ben er! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: ik ook Bruce Banner |
|
jahoeee!!! Daar ben ik bij. Ayayayayaaaa Hunting is going on! Vind het wel een ontzettend gave band, die laatste cd is haast niet uit mijn cd speler te rammen. ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ook aanwezig |
|
*schop* De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist. |
|
da was ik nie... da was een zekere lainedil De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Was puur om iedereen op het feit te wijzen dat er flink geheerscht gaat worden! Wees er. ...en hang niet zo de bijdehandte mafkees uit Bruce Banner |
|
De mods dulden immers geen concurrentie |
|
JAAAH! BAN JENJE! BAN HEM! |
|
quote: gevat Bruce Banner |
|
Kan ik met jullie meerijden? Ja, dát is nog eens een originele vraag! |
|
quote: weet ik nog niet, ligt eraan hoeveel plaats we hebben. De heerschappij, dat ben jij! |
|
Aanwezig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Zaal open: 20:00 Entree: € 8,00 |
|
Dank Bruce Banner |
|
Een donderdag?? Weer lekker makkelijk. Zo kan ik jullie toch niet zien Laintje... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tuurlijk wel. gewoon komen. Bruce Banner |
|
Donders Lain, is dit je tweede zaad project of bestaat die andere band niet meer? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je doelt op Tearful Dawn? Bruce Banner |
|
quote: Nou lekker, dan sta ik daar aan het einde van het concert te gapen in Arnhem Gaan we niet doen dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |