IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sin City Volgende pagina
B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 12-06-2005 18:01 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Wie heeft 'm al gezien? Briljante verfilming van de comics van Frank Miller door Robert Rodriguez en Frank Miller, gast regisseur Quentin Tarantino.... Ik vond hem geniaal , ga zeker nog een keer heen... prachtig gefilmd, geacteerd, extreem gewelddadig, bij vlagen schokkend, prachtige vrouwen, meesterlijke belichting, van de hak op de tak springend verhaal, brute humor, enz....












attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2005 18:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

'k ben zeer benieuwd naar deze film!! (maar eigenlijk nog meer naar FF, Batman begins en War of the worlds )


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 12-06-2005 18:32 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

Ik ken zijn boeken niet, maar klink veel belovend... misschien dan toch maar es een bezoekje brengen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-06-2005 18:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Reken er maar op dat beide, door jou genoemde films, niet kunnen tippen aan Sin city. Wat een geweldige film is dat!
Alles klopt er gewoon aan:
- het acteerwerk
- de sfeer
- het verhaal
- de mooie vrouwen
- het geweld
- de manier van filmen
- de special effects
- etc.

Elijah Wood zet mijn favoriete personage neer: Kevin.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-06-2005 18:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

mooi, dan moet ik 'm toch maar gaan kijken deze week....is er iemand hier die weet hoe ik aan de comic komen kan ??


Fuck the world and fuck you


Lies
Usericon van Lies
Posted 12-06-2005 18:46 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ga naar de winkel? Of bestel het online.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-06-2005 19:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 18:46 schreef Lies het volgende:
Ga naar de winkel? Of bestel het online.

Welke winkel ? heb al wat gevonden


Fuck the world and fuck you


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-06-2005 19:28 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Tot nu toe de beste film van het jaar 2005; en ik denk dat hij niet meer gaat geklopt worden. (Alhoewel ik hoge verwachtingen heb van Land of the Dead)


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 12-06-2005 20:01 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

De comics zijn bij de stripspeciaalzaken wel te krijgen, wel prijzig volgens mij, moet ze zelf ook nog kopen... Wel gaaf om ze van te voren te lezen, het is extreem knap hoe de sfeer van de boeken in de film terugkomt...





Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-06-2005 20:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

net gezien, aantal geile chicks, veel vuurwapens, veel vuisten. goeie film.



Lies
Usericon van Lies
Posted 12-06-2005 20:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 19:28 schreef DarknessThere het volgende:
Tot nu toe de beste film van het jaar 2005; en ik denk dat hij niet meer gaat geklopt worden. (Alhoewel ik hoge verwachtingen heb van Land of the Dead)

Of het de beste van 2005 is, weet ik nog zo niet, maar 't is alleszins een van de interessantere films die ik dit jaar gezien heb.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2005 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 19:28 schreef (Alhoewel ik hoge verwachtingen heb van Land of the Dead)


[op hysterische toon] ZOLANG ER MAAR GEEN RENNENDE ZOMBIES IN VOOKOMEN[/op hysterische toon].

ik verheug me ook op dze film maar kan me haast niet voorstellen dat deze me meer zal bevallen dan de remake van "dawn...".

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2005 20:21]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-06-2005 20:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hij is van Romero zelf. Die zijn zombiefilms tot nu toe vind ik de beste die er zijn. De plotline klinkt veelbelovend:
quote:
In the 4th installment to George Romero's "Night of the Living Dead" series, the zombies have taken over the earth. The surviving humans live on a small secluded strip of land, with two sides cut off by rivers. The humans strive to survive, while outside the zombies are steadily evolving...


Voor zover ik gehoord heb zijn het geen rennende zombies. En Argento's dochter speelt erin mee...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2005 20:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 20:25 schreef DarknessThere het volgende:
Hij is van Romero zelf. Die zijn zombiefilms tot nu toe vind ik de beste die er zijn. De plotline klinkt veelbelovend:


Ik vond "land.." toch niet zoveel eigenlijk. Maar de eerste twee.. En ik vond de remake van dawn erg mooi gemaakt (ook het cool echte einde tijdens de aftiteling )


slome
Usericon van slome
Posted 12-06-2005 20:38 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Erg vette film Zeker weten.

Maar kunnen we dit niet gewoon in een film-topic bespreken?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-06-2005 20:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:In the 4th installment to George Romero's "Night of the Living Dead" series, the zombies have taken over the earth. The surviving humans live on a small secluded strip of land, with two sides cut off by rivers. The humans strive to survive, while outside the zombies are steadily evolving...


Huh? Het zou zich tooch in een stad afspelen, de zombies zouden dan buiten de stad zijn en proberen binnen te komen?



DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 12-06-2005 20:47 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Deze film heerscht! Ik moest in het begin even wennen aan de manier van filmen, want ik ken de strip niet goed. Maar de film is waanzinnig!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 12-06-2005 20:51 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

1 woord: GE-WEL(-da)-DIG!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-06-2005 9:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

toppie film en blij dat ik em in de sneak aantraf.


"This one is older than shit, heavier than time!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2005 9:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Gister ook gezien. Erg mooi gefilmt. Mooie sfeer. Alleen ik (en nog meer) hadden het idee dat de 3 aparte verhaaltjes in 1 film gestopt waren. 3 strips zeg maar. Ik zag weing verband tussen de 3 verhalen.
Ik vond sommige dingen wel erg overdreven, maar goed dat is omdat het van een strip is. Dus wel logisch.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-06-2005 10:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 9:54 schreef zillah-morte het volgende:
Gister ook gezien. Erg mooi gefilmt. Mooie sfeer. Alleen ik (en nog meer) hadden het idee dat de 3 aparte verhaaltjes in 1 film gestopt waren. 3 strips zeg maar. Ik zag weing verband tussen de 3 verhalen.
Ik vond sommige dingen wel erg overdreven, maar goed dat is omdat het van een strip is. Dus wel logisch.


Het speelt zich langs elkaar af, dus wat dat betreft is dat een verband.


"This one is older than shit, heavier than time!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2005 10:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 13 juni 2005 10:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Het speelt zich langs elkaar af, dus wat dat betreft is dat een verband.

Ja dat snap ik. Maar we hadden het hier over na de film. Meestal bestaat er een verband tussen bepaalde gebeurtenissen in een film. Je ziet natuurlijk wel steeds dezelfde mensen weer in een ander verhaal.
Ik ken de strips niet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-06-2005 11:28 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vrijdag Sin City wezen kijken. Superfilm, die dialogen, die decors! Plus: een uitstekende casting: Bruce Willis als vermoeide, maar eerlijke agent, Mickey Rourke als gruwelijk misvormde man die zijn vermoorde vriendinnetje wil wreken, Rutger Hauer als corrupte kardinaal, Powers Boothe als de nog gemenere senator Roarke en, als klap op de vuurpijl, Elijah Wood die voor de eerste keer in zijn jonge leven een bijzonder angstaanjagende en gevaarlijk gestoorde psycho neerzet. Aanrader!!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-06-2005 11:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Idd dhr Wood had een erg mooie rol. Die anderen ook, maar hij was erg mysterieus


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-06-2005 11:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

vanaaf naar Sin City kreeg ik net door, ben zeer benieuwd !


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-06-2005 11:40 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Naar verluidt zouden bijna alle decors met de pc ontworpen zijn en af en toe wat bijgetekend, maar dat valt totaal niet op. Dat wil dus zeggen dat de acteurs grotendeels voor een bluescreen (maw zonder decor, dat werd pas achteraf erbij gezet)moesten spelen, respect! Het geweld is soms wel zo extreem dat het grotesk wordt


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen