|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Skinheads in dat land ?!? Je komt dat volk ook overal tegen Maar goed, het slaat natuurlijk helemaal nergens op.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: be carefull for what you wish for! (en ze zijn toch al redelijk vertegenwoordigd hier??) |
|
quote:Nou liever niet, stuur ze maar naar hun god, godverdomme Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
tsjonge...een beetje meer respect tegen andersdenkenden / gelovigen mag ook wel hoor... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-06-2005 21:19] Fuck the world and fuck you |
|
Vandaag op me werk zat er eentje te bidden op zo'n kleedje, ik zag hem niet dus viel letterlijk over hem heen Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Echt ??? Ik kom ze nou nooit tegen eigenlijk... Fuck the world and fuck you |
|
Hij kwaad T'leek wel of hij bezeten was... helemaal ogen dicht en heel snel praten in zichzelf Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Op welke planeet woon jij dan? Die paljakkers zitten nml. overal in Nederland (jammer genoeg). "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hier in Woerden hebben we nu zo'n Marroko in de Polder maand Overal borden met Marrokanen met kaas in hun poten enzo.. een festival met allemaal Marrokaanse muziek, en ja. Ali-b, dat word mooi weer, zal wel weer flink vechten worden. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: tja en als jij ergens zit te bidden of te mediteren of zo en je wordt omver gelopen kijk je glimlachend op, steekt je hand uit en zegt 'geeft niks beste kerel' Rock moet Rollen |
|
quote: Zo iets ja Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Het lijkt godverdomme de omgekeerde wereld wel!!!! Wij (achterlijke) Nederlanders hen maar betrekken in de reintergatie, terwijl ze zich een krul in hun lul lachen en verder gaan met datgene wat ze zelf bepalen... niets doen dus. Daar kan ik toch wel zo godvergeten pissig om worden, laat die mafkezen lekker opdonderen naar die kattenbak waar ze vandaan komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarom niet? Botzwaard deed het toch niet met opzet? |
|
Hier geen hoofddoekjes, daar geen hanekammen. Tsjongejonge, wat een drama. |
|
Ik word er ook zeer pissig om.. het is gewoon te belachhelijk voor woorden, en inderdaad ik deed het niet met opzet.. maargoed, wie gaat er dan ook op zo'n debiele plaats zitten Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: in ieder geval allebei even belachelijk Rock moet Rollen |
|
ach ik loop wel te lullen over respect jegens andersdenkenden, maar eigenlijk vind ik het stiekem toch wel prachtig zo'n uitgebrande moskee. Fuck the world and fuck you |
|
quote: grin kan me voorstellen dat je over je nek gaat als je van je kleedje gelopen wordt, maar ik kan me ook voorstellen dat je dat kleedje op een handiger plekje neerlegt, als dat beschikbaar is (je moet ook nog es in de goeie richting zitten geloof ik ) Rock moet Rollen |
|
quote: Woerden stikt sowieso van de debielen. Ontzettend veel Lonsdalemongolen (ok, een paar zijn er wel ok) en net zo veel van die kankermarokkanen. Zijn er nog steeds continu van die domme vechtpartijtjes daar van 3 maroks komen 1 lonsdaleknaap tegen, lonsdaleknaap verrot, 3 lonsdalekids komen marok tegen, marok verrot? |
|
O ja, heh heh. Ik moest opeens denken aan een kleine reportage die ik vandaag op het nieuws zag. Het schijnt dat ze in Marokko zelf ook helemaal gek worden van die asociale (zoals ze het zelf noemden) 'Nederlandse'import-marrokanen die daar op vakantie gaan. ik kan daar jammer genoeg geen filmpje van vinden op het internet. edit: typo's [Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-06-2005 22:23] |
|
Dat is godver niet om te lachen, want die klaplopers zitten hier ondertussen wel! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De originele skinheads of de nazistische skinheads? Dat laatste lijkt mij sterk. |
|
Het was eerder een cynisch lachje. En daarbij vind ik het wel een klein lichtpuntje dat niet alleen de westerse 'ongelovige honden' zich aan hun ergeren. |
|
quote: Een jaar of 6 geleden werkte ik bij Nedcar in Born en daar had je op elke afdeling een complete gebedsruimte waar die gasten 2 keer dag mochten gaan liggen bidden. En dat hele verhaal over Maleisië is trouwens ook iets waar ik gruwelijk pissig om kan worden, en het angstwekkende is dat dit soort dingen in de toekomst zelfs in Nederland zou kunnen gebeuren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Gewoon oi! skinheads natuurlijk. In een land als Maleisië zijn alle alternatieve jongerenculturen flink vertegenwoordigd... They can kiss goodbye to freedom. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-06-2005 22:54] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |