|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed interview en volgens mij wel OK gasten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:gedeeld door 2 is 50 eurocent, Mark I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dan nog . Een half keer oneindig is nog steeds best wel oneindig . |
|
Haha, hihi, ik heb lekker eindelijk Black Force Domain. De re-release weliswaar (het is toch een re-release, die nu bij Displeased verkrijgbaar is?) maar het is goed dat-ie er is. Die latere Krisiun platen zijn veel te clean, deze trekt tenminste als een roestig scheermes over je trommelvlies heen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat hebben de heren van het platenlabel weer lekker geregeld...release van Bloodshed, de nieuwe plaat van Krisiun staat gepland voor oktober.... ik zou zeggen maak gebruik van het feit dat downloaden nu wettelijk gezien mag. Het beukt er weer lekker op los.... |
|
Interessant, eerst ff downloaden dus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bruce Banner |
|
Vera, Groningen (22/10) Krisiun + Behemoth + Incantation + Ragnarok (26/11) God Dethroned + Instil + Deadhead Ben dan wel geen death metal fan maar ach ben wel aanwezig.. er mot immers gezopen worden! |
|
Bloodshed is zeer zeker interessant. Niet voor de nieuwe nummers maar voor de 4 ge-remasterde tracks van hun 1e mini 'Unmerciful order'. Dat is interessant , de rest knip ik er wel af. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Newsflash Nieuwe Krisiun: KOPEN! Barst van tempo en thrashy riffkens de bangschijf van de laatste maanden Ik hoor hier en daar zelfs Meshuggah! signature |
|
Krisiun Heb de nieuwe besteld, k kan niet wachten tot hij binnen is. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Mohaha.....die nieuwe heerscht echt! Vette plaat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
laatst nog met ze opgetreden, super relaxte gozers. en wat een uber gave band zeg. dien ieuwe cd is absoluut een aanrader |
|
die drummer is zo snel! [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 08-03-2006 20:33] |
|
Zeker weten Niet verwacht eigenlijk dat ze met zo'n afwisselende plaat kwamen. Dat maakt hem juist zo lekker vind ik. Productie helpt ook zeker mee, vooral de drums ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja het is ook wat minder gepingel, en zit wat meer afwisseling in. ook in de drums, nog een heel gesprek met Max over gehad |
|
Meesterlijke drummer vind ik dat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
als je op video.google.com Krisiun intoets krijg je een drumsolo van hem |
|
Haha...wat een beest. Die voeten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja dat is onmenselijk |
|
WOEHAAA! Wanneer komt de volgende uit?????? signature |
|
quote: haha zelfs mijn vader had het over die plaat. Wist niet eens dat er een nieuwe was bedankt voor de tip, allebij. Suck my piss |
|
Asjeblaft Vergeet ook de komende Panzerchrist niet signature |
|
Net de Live Armageddon dvd besteld Iemand die hem heeft, en hoe vind je hem? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |