|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah heersch, we gaan weer los! En touren natuurlijk, maar goed, dat doen ze als geen ander. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
lol |
|
|
|
Hebben ze op Hellfest al gespeeld meen ik me te herinneren. Lekker Faustian Spirit of the Earth |
|
Hij staat online |
|
Je zou eens een plaatje kopen... Hij is sinds vrijdag uit, gewoon in de winkel, online shop, etc. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Heb je niks beters om je druk over te maken? [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 01-11-2011 11:44] You have time. You are doing fine. |
|
Als jij dit onder drukte maken verstaat... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die nieuwe bevalt me enorm goed! Dit is de best opgebouwde en meest gevarieerde Krisiun ooit, zonder twijfel. Al dat geblast in het verleden was best lekker, maar qua songwriting is dit stukken sterker dan alles wat ze voorheen gemaakt hebben. Topper Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik heb zeker iets van 5 krisiun cd's origineel en deze komt er ook wel bij |
|
Ik luister ook meestal op internet of iets het kopen waard is. Helaas nemen de meesten die tweede stap bijna nooit meer en blijft het bij een download. Grootste deel van een nieuwe generatie metalheads investeren meer in de lifestyle dan in de muziek. Preken voor eigen parochie heet dit volgens mij.... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 01-11-2011 14:44] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Volgens mij niet hoor. Ik weet overigens niet hoe het wel heet. Iets met vorm en inhoud of zo, ik weet het ook niet. Maar het heet in ieder geval niet "preken in eigen parochie". Daarnaast is de uitdrukking trouwens "preken voor eigen parochie". Tenslotte is dat (preken voor eigen parochie dus) meer iets wat juist op dit forum gebeurt. In het heavy metal-gedeelte roepen dat mainstream voor mietjes is enzo. Sorry, ik vond het even nodig om dat uit te leggen. Verder ga ik die plaat denk ik niet kopen, ik hou niet zo van death metal. Wel goeie gasten, van Krisiun. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Licht dit eens toe aub. Want als metal iets níet is, dan is het een lifestyle. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Right you are... IR stoneded Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Voornamelijk jongeren kopen liever een shirt of een badge (oid) dan een cd of lp; iets waarmee uitgedragen kan worden tot welke subcultuur je behoort. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
bla [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 01-11-2011 14:43] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Iets om je lekker warm te houden in de koude winterdagen, een liedje heeft nog nooit iemand van de vrieskou gered! |
|
Iemand ook nog een mening over de plaat? Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat niet, maar het nieuwe shirt is te gek. |
|
quote::') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Maar waarom is dat negatief? Shirts zit meer marge op voor een band, dacht ik. Als je geen cd-speler meer hebt, maar alleen een ipod heb je ook niet veel aan cd's. |
|
quote: Sorry, ik ga jullie plaat illegaal downloaden, want ik heb geen cd-speler meer. Jezus! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zo gaat dat vandaag de dag. Niet met mij, maar ik ken veel mensen die zichzelf muziekliefhebber noemen en enkel hard gaan op mp3's. Of .flac, want dat is cd-kwaliteit |
|
Muziekliefhebber is niet hetzelfde als audioliefhebber hè. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |