|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat zeg ik niet. Maak jij er van. |
|
quote: Dat zeg ik ook niet. Ik doel op de groep Dl'ers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De nieuwe plaat heet Forged In Fury en komt op 7 augustus uit via Century Media. De eerste track is al te beluisteren: Scars of Hatred Vette track! |
|
Klinkt gelukkig weer een streepje rauwer. Helemaal zoals vroeger wordt het wel nooit meer, maar dit is in elk geval een stap in de goeie richting. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Was zelf eigenlijk al afgehaakt na Apocalyptic Revelation, maar The Great Execution was tot mijn verrassing geweldig. Dit nieuwe nummer klinkt ook goed genoeg. |
|
Ik vind het een behoorlijk plat nummer. Het breekt nergens los en kabbelt maar wat voort, en de productie van Rutan is weer kurkdroog. Maar vooral: wat is er in hemelsnaam aan de hand met die vocals? Die klinken wel erg zwak in vergelijking met The Great Execution. Faustian Spirit of the Earth |
|
Die laatste twee albums zijn inderdaad degelijke DM maar die blikken productie vergalt het. Veel bands doen water bij hun wijn en gaan voor de veilige sound, zie ook Kataklysm. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het nummer begint nog wel aardig, maar valt mij al met al wat tegen. Ben niet zo weg van de aanpak van Rutan. Ik vond de analoge, organische sound van The Great Execution beter passen bij Krisiuns bevlogen manier van spelen. Nu maar hopen dat de nieuwe Nile wat gunstiger uitpakt. |
|
quote: Ik verwacht toch een overtuigendere plaat dan At The Gate of Sethu. Wat imo een enorme tegenvaller was. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nee niet echt het lekkerste nummertje ooit, maar ja het is Krisiun. Het snaregeluid had van mij wel iets anders gemogen. |
|
|
|
Ik mag hopen dat het wanstaltige geluid door de beroerde compressie van Youtube komt, want als dit de daadwerkelijke productie van het nieuwe album is... |
|
quote: Jezus, dit klinkt wel heel beroerd ja. Dunne, nauwelijks hoorbare gitaren en het geheel klinkt als een 96 kbps mp3’tje. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vox Clamatis in Deserto |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
toch een van de meest stabiele bands in de DM wereld. qua line-up. signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |