|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
*trekt vriendin het bed in* dan dat maar ...... Nee, maar de beloftes die gemaakt werden zie ik niet terug komen, je zou er max 40 euro per maand op achteruit gaan, en dat is dus een leugen geweest .... in onze positie zouden we zelfs quite spelen. |
|
quote: Waarschijnlijk is dat ook zo als je particulier verzekerd geweest zou zijn vòòr invoering van het nieuwe stelsel. De huidige nominale premie is echter wel veel hoger dan de ziekenfondspremie die je betaalde. Wat je alleen niet moet vergeten is dat de werkgever een aanzienlijke premie betaalde voor die werknemers die in het ziekenfonds zaten. Die moet je natuurlijk wel in aanmerking nemen hierbij (misschien deed je dat al, dat weet ik niet). [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-03-2006 22:14] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Weet iemand een goeie, onafhankelijke, vergelijkingssite? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De zorgvergelijker op site van de consumentenbond. http://www.consumentenbond.nl/test/geld-verzekering/verzekeringen/zorgverzekeringen/zorgvergelijker/ Never have so many sacrificed so much for so few |
|
k heb mn legobasis al jaren geleden opgeheven als ik toen wist dat dit soort verzekeringen bestonden... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |