|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
cradle of filth heeft zich ook meer tot een merchandise machine gevolueerd..... dat is denk ik ook nooit de bedoeling geweest van black metal... muzikaal zullen dr ook echt nog wel black metal elementen te vinden zijn, ik vind het verder een slipknot voor gevorderden.... dimmu borgir heeft met z'n laatste plaat toch echt een meesterwerk afgeleverd moet ik zeggen. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Technisch gezien, ja. Maar het is lang niet zo goed als For All Tid, Stormblast of EDT, in my opinion. Dat waren pas meesterwerken. En de zang is op de laatste 2 cd's erg achteruit gegaan vind ik. |
|
quote:Ik geloof niet dat beiden meer invloeden uit andere stijlen hebben ingebouwd. Ik denk wel dat beiden hun stijl zelf hebben uitgebouwd vanuit hun eigen standpunt over zoals zij zelf denken dat hun eigen black metal moet klinken (of men dat nu wel of niet goed vind). Dimmu is zelfs alleen maar harder geworden sinds het begin. Dat een band een goed geluid heeft (ipv een stofzuiger geluid om maar iets te noemen) dan wil dat niet zeggen dat de een meer bm is dan de andere. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Blackmetalzang, powermetalzang, deathgrunts. Hè ja, elk soort stemmetje heeft z'n onderwerp natuurlijk wel nodig. |
|
quote: Geen slapende honden wakker maken.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik moet zeggen dat veel BM-zangers wel bijna hetzelfde klinken, daarom is het des te knapper als iemand er zo'n originele draai aan geeft als Atilla Csihar. Wat een gave ondergrondse vocalen heeft die gast zeg. Vooral op Reclaim van Keep of Kalessin. Van zo'n hoge Burzum krijs ben ik minder fan, maar bij Weakling is zoiets dan weer wel erg gaaf. En die gast van Disiplin kan er ook wat van. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: de telefoongesprekken blijven wel allemaal even doelloos... |
|
quote:Hahahahaha, inderdaad ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mja, ik heb ZM weer eens onderschat. |
|
Trickster Garm Attila Csihar Aldrahn Die Abigor vent (Silenius?) Edit: Toch maar Maniac [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-06-2005 20:22] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Bedankt he... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Of de mods On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vind overgens die gast van Vinterland ook lekker brullen, maar ja die is dan ook wel weer zo in te wisselen voor john van dissection (evenals de muziek, maar wel briljant!) [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 30-06-2005 8:49] |
|
quote: ...omdat ze veelk merch verkopen is het geen bm meer? |
|
Damon bloodstorm (bestial warlust) maar dat is niet echt bm zang mischien... [Dit bericht is gewijzigd door Geijsch op 30-06-2005 12:32] |
|
quote: Dat is toch Keith van Destroyer666? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hoe kan ik die gast van wigrid nou vergeten! lekkere zieke scream! en Tsasil van Norinian op Treacherous natuurlijk! |
|
Hoest op Ragnarok's Blackdoor Miracle......erg lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die zanger van Urfaust... zo extreem en ziekelijk heb ik nog nooit iets horen schreeuwen. Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
quote: Wel eens een varken gecastreerd horen worden? |
|
MIJN OMA! |
|
quote: Ja, die screams ARRRRRGGGGGGGGGJHHHHHHHHYUYYYYYUUUUUUUU |
|
Mijn wc gorgelt elke black metal zanger eruit. |
|
Dat is enkel omdat mijn darmen meer een death metal zanger zijn! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |