|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AHAHAHAHA, ik neem wel een keer een wc-mp3 op. |
|
quote: je hebt gelijk, for al tid en stormblast zijn de echte dimmu meesterwerken.... maar als je DCA naast die vorige plaat legt zijn ze een heel stuk donkerder geworden en zijn de nummers gewoon beter. vooral die nummers met noorse teksten zijn gaaf, en abbath doet mee, dan kan t al niet meer stuk... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Het oude werk van Dimmu bevat veel meer sfeer. De nieuwe platen zijn ook wel aardig en dan vooral de zang van Simen maar het oude spul vind ik beter. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
simen is de shit can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Simen is tha bomb, yo! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Varg Höst Rob darken satyr Norgaath(grimfaug) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
1. Abbath 2. Nocturno Culto 3. Satyr 4. Mortuus 5. Legion Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |