|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben het nu ook aan het kijken, is wel leuk ja. Maar weet iemand hoelaat Pink Floyd Begint? .. |
|
Volgens mij is pink floyd de laatste band, had ik tenminste ergens opgevangen. |
|
quote: zie PF topic!!! |
|
quote: Hmm, dat is dan toch rond 1 uur ofzo? .. |
|
Heb het nu ook opstaan. |
|
quote: idd |
|
quote:In engeland is het om half 9 afgelopen, betekend dat het hier om half 10 afgelopen is, ik verwacht ze tussen half 9 en half 10 onze tijd op de bbc te kunnen zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vond het een beetje tegenvallen, kan aan het geluid van de tv liggen.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Verdomme, net wakker....Moet ik zo zeker ontbijten met de wereldverbeterende klanken van Bono Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
BBC2 |
|
Björk Heersende shit |
|
U2 vond ik een beetje tegenvallen, die slappe nieuwe nrs, bah. One was natuurlijk beter. Coldplay met die gozer van the verve was erg gaaf. |
|
Coldplay was stukken beter ja, what's next "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Die Richard Ashcroft was far out ... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
ben benieuwd naar Elton John, Audio slave en Duran Duran in t volgende uur!!! |
|
Gaaaafffffff, Flotsam and Jetsam cover!!! |
|
Jezus, wat een afgang. Wel een mooie hoed. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Jeezes, wat treurig. Als elke band die daar speelt 5% van hun jaarlijkse inkomen afstaat, halen ze meer op dan met zo'n concert. Verachtelijk, zo'n hypocriete houlier-than-thou houding. |
|
Save a prayer!!!! wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww |
|
Wat heeft bill gates nou te zoeken op live 8. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
huh?? Heb ik een andere zender opstaan ofzo?? hahahaha Man met hoed, Bill Gates!! |
|
Op de bbc laten ze alleen maar hyde park zien, en net voor dido deed bill zijn zegje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Saturday Night's Alright For Fighting! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind het allemaal maar gay. Als dit nodig is om de G8 aan te sporen iets te doen is het toch wel duidelijk dat ze daar stiekem geen zin in hebben. |
|
Dido ziet er goed uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |