|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Live aids! woohoo |
|
quote: Godverrr, dat was te vroeg. Duran duran zou om 16.40 op zijn en toen waren we terug van boodschappen doen. |
|
Rem heeft me verdomd goed lopen spelen net, imo beter dan coldplay... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Grrr.. ook gemist (ook boodschappen). Stereophonics was ok. |
|
Ik wil Manu Chao zien!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hoe laat? |
|
Hmmm niet echt bijzonder allemaal There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hier en daar wat leuke live stukjes op de radio gehoord vandaag (moest werken), maar zoals al eerder in dit topic gezegd werd: het haalt aarschijnlijk toch niets uit. Btw, wat ik van Duran Duran gehoord heb vond ik wel erg sterk, nooit gedacht dat die op de planken zo goed konden wezen Edit: Bwurg... Dacht ik even de tv aan te kunnen doen voor een beetje lekkere muziek, krijg ik alleen maar een in z'n vingers knippende Wil Smith te zien [Dit bericht is gewijzigd door slome op 02-07-2005 18:07] |
|
quote: Ik weet het niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hmm.. ik zie ze niet op de playlist staan. http://www.live8live.com/theconcerts/index.shtml Weet je het zeker dat ze spelen??? |
|
Godallemachtig, wat was Keane goed, zeg! |
|
En die heb ik dus helaas gemist. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Jep. Parijs. Niet dat ik ze zie staan daar, in die lijst... [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-07-2005 19:12] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
drop it like it's hot Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vond Duran Duran juist een beetje flauw en routineus overkomen eigenlijk... Wat ik wel leuk vond was Paul McCartney/U2 en Elton John (op die verkapte heroinejunk die een nummertje mee kwam "zingen" na), maar de echte hoogtepunten komen voor mij vanavond pas aan bod: Sting en PINK FLOYD . |
|
Waarom zenden de belgische publieke zenders het niet uit? En waarom zijn de duitse er na vanmiddag ook al mee gekapt? En net ging het op BBC 1 steeds over wimbledon in plaats van live 8... en waarom staat er godverdomme nergens iets van een playlist!? Ik dacht dit zo'n gigantisch gehyped mediaconcert was? Dat ze dat eens waar gaan maken, dan weet ik tenminste wanneer ik wel of niet voor de TV moet gaan hangen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: BBC is geswitched naar BBC1 ipv 2. Verder ben ik het volledig met je eens. Veel te weinig zenders die het uitzenden, en daarin zie ik vooral een afgang voor de zogeheten "muziekzenders" als MTV en TMF. DAT zijn de zenders die hier de gehele dag strak op zouden moeten zitten. Daarnaast moet ik nog even het volgende kwijt: het is goddomme wel overal een stuk spectaculairder dan in Hyde Park. En dan vooral qua imposante scenery (iemand net Pet Shop Boys in Moskou gezien, dan weet je wat ik bedoel). Het valt me allemaal wat tegen, maar we wachten rustig af. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo. Madonna gezien, was erg goed, vooral ray of light en music. Snoop Dog deed het erg goed, goede kompilatie. Brian Wilson (beach boys) kwam een beetje zielig over. |
|
quote: Of hier: http://www.live8live.nl/page/radiotv Op ned3 gaat het programma gewoon door, slechts onderbroken door kleine reclameblokjes. edit: 20:03:55 Kanye West Philadelphia 20:19:00 Simple Plan CANADA 20:24:00 Dave Mathews Philadelphia 20:34:00 Snow Patrol Londen 20:39:00 Dave Mathews en Alicia Keys (ovb) Philadelphia 20:46:00 A-ha Berlijn 20:51:00 Yannick Noah en Disiz Lapeste Parijs 20:56:00 Will Smith Philadelphia Dus nu maar even een uurtje pauze nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-07-2005 21:02] |
|
Madonna was geweldig!! |
|
damn ; jullie kijken dit gewoon ... stakkers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Invictusje, invictusje, wanneer zet je nou eens je oogklepjes af? |
|
quote: uhm uhm ik luister ook klassiek! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |