IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Live 8, wat nu dus op tv is. Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-07-2005 13:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 12:55 schreef Oud Vuil het volgende:

Klopt, dat was de gozer waar ik op doelde. Maar volgens mij zat hij nu niet achter het drumstel?!?!

Volgens mij wel hoor, ik heb wel eens een paar foto's van hem gezien (niet dat ik daar de enige in ben natuurlijk ) en hij leek daar wel erg op. Ik vond hem trouwens lekkerder spelen dan z'n pa...

quote:
Op 3 juli 2005 12:45 schreef Valorian het volgende:

Voor de liefhebber (pink floyd sound)

http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=3OD0BPIIWJ07404B9M6AINWO70

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-07-2005 13:11]

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 03-07-2005 13:14 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Heeft iemand nog iets gezien van Deep Purple??

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-07-2005 13:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 juli 2005 13:11 schreef Hexegot het volgende:
Volgens mij wel hoor, ik heb wel eens een paar foto's van hem gezien (niet dat ik daar de enige in ben natuurlijk ) en hij leek daar wel erg op. Ik vond hem trouwens lekkerder spelen dan z'n pa...

Ah, ok, ik twijfelde nogal.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-07-2005 13:25 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 13:14 schreef ratje het volgende:

Ik weet niet waar en wanneer ze speelden, maar ik heb er helemaal niks over gehoord - zelfs de naam heb ik niet horen noemen, noch op Nederland 3, noch op de BBC.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-07-2005 13:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 13:14 schreef ratje het volgende:

?! Wist niet eens dat ze optraden

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 03-07-2005 13:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2005 13:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Live 8, leuk initiatief, maar de foto's in de zondagskrant...Wie helemaal achteraan stond heeft een stipje podium gezien ofzo?

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-07-2005 13:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik vond Velvet Revolver het gaafst, met meteen daarachter REM en Pink Floyd..
Verder vond ik dat het echt kut gebracht werd op de verschillende zenders. Ik heb zo te lezen in dit topic echt veel dingen gemist die ik nog wel had willen zien, maar in plaats daarvan heb ik naar fucking shakira en will smith kunnen kijken om maar eens wat te noemen. Er waren geloof ik op den duur maar 2 zenders die ik aankan en die het uitzonden, de BBC en ned3.. maar ned3 zond in de avond vrijwel alleen maar een herhaling uit van wat net op de BBC was geweest

edit: Het lijkt me trouwens nogal onwaarschijnlijk dat er in Philadelphia echt 1,5 miljoen mensen voor dat ene podium stonden... dan kan 3/4 van de mensen nog niet eens zien of dat er wel een podium staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-07-2005 13:48]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2005 13:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Hier was het op ned3, bbc, een duitse zender, nog es een franse,op 2vd 3 muziekzenders,...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-07-2005 13:49 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 juli 2005 13:48 schreef IceQueen het volgende:
Hier was het op ned3, bbc, een duitse zender, nog es een franse,op 2vd 3 muziekzenders,...

Op de WDR was het hier alleen smiddags ff te zien, we hebben alleen TV5 van de franse zenders, en daar was niets op. En TMF/the box/mtv zonden niets uit wat met live 8 te maken heeft geloof ik... En die noemen zich dan muziekzenders

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2005 14:05 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Jim tv wel de gehele dag (dacht k) en tmf alleen in de namiddag...
'k heb alleen het begin gezien...BONO

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2005 14:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 13:49 schreef Kramy het volgende:
Op de WDR was het hier alleen smiddags ff te zien, we hebben alleen TV5 van de franse zenders, en daar was niets op. En TMF/the box/mtv zonden niets uit wat met live 8 te maken heeft geloof ik... En die noemen zich dan muziekzenders
heb jij al eens gehoord van rechten of zo?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-07-2005 14:20 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Lieve eight..enorme bleeh, een hypocriet flutidee in de herhaling. Aargh!
Ook de kindjes in Afrika zullen juichen!

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-07-2005 14:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kijkend via hun Vodafone tv op mobieltje systemen!

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2005 14:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:20 schreef Brujo het volgende:
Lieve eight..enorme bleeh, een hypocriet flutidee in de herhaling. Aargh!
Ook de kindjes in Afrika zullen juichen!

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 03-07-2005 14:38 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:37 schreef spectre het volgende:

o, jij 'gelooft' er in?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-07-2005 14:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:12 schreef spectre het volgende:
heb jij al eens gehoord van rechten of zo?
Als live 8 werkelijk het doel nastreeft zoveel mogelijk mensen te bereiken verstrekken ze de rechten echt wel aan de muziekzenders.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-07-2005 14:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:38 schreef Brujo het volgende:
o, jij 'gelooft' er in?
Tuurlijk, we zijn sociale westerlingen, we moeten kritiekloos geloven dat geld aan Afrikaantjes geven effectief is en efficient gebeurd!

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 03-07-2005 14:44 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Dat was dan ook helemaal het doel van deze live 8.

Welcome to the Atrocity Exhibition

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 03-07-2005 14:48 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:40 schreef Misanthrope het volgende:
Tuurlijk, we zijn sociale westerlingen, we moeten kritiekloos geloven dat geld aan Afrikaantjes geven effectief is en efficient gebeurd!

hehe, jij snapt 't.

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 03-07-2005 15:08 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:48 schreef Brujo het volgende:
hehe, jij snapt 't.

toch niet helemaal denk ik, want het ging deze keer niet om geld ophalen, maar om de g8 te beinvloeden. Of dat nou lukt met zoiets als dit, daar geloof ik niks van, maar ik heb wel eens een slechtere reden gehoor om een gigantische happening te organiseren, ben zelf nogal allergisch voor reunions, benefits e.d., maar dit vond ik toch wel leuk. Vooral the Who en Pink Floyd. Negatieve opvallers : AHA (afgang van de eeuw, nu al!) en Paul mc Cartney.

Rock moet Rollen

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2005 15:09 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Zoals het geld dat is opgehaald ook effectief naar de Tsunami slachtoffers gegaan is

Juist ja...

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2005 15:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 14:38 schreef Brujo het volgende:
o, jij 'gelooft' er in?
ik had het meer over het hoge niveau muziek wat er gister op TV langs kwam, en ik dacht dat jij daar ook op doelde..

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-07-2005 16:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2005 15:08 schreef cooperfan het volgende:
toch niet helemaal denk ik, want het ging deze keer niet om geld ophalen, maar om de g8 te beinvloeden. Of dat nou lukt met zoiets als dit, daar geloof ik niks van, maar ik heb wel eens een slechtere reden gehoor om een gigantische happening te organiseren, ben zelf nogal allergisch voor reunions, benefits e.d., maar dit vond ik toch wel leuk. Vooral the Who en Pink Floyd. Negatieve opvallers : AHA (afgang van de eeuw, nu al!) en Paul mc Cartney.
En wat wilden ze dat de G8 zou doen? Juist, geld geven...

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-07-2005 16:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee, schulden kwijtschelden toch?

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com