|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij wel hoor, ik heb wel eens een paar foto's van hem gezien (niet dat ik daar de enige in ben natuurlijk ) en hij leek daar wel erg op. Ik vond hem trouwens lekkerder spelen dan z'n pa... quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-07-2005 13:11] |
|
Heeft iemand nog iets gezien van Deep Purple?? |
|
quote: Ik weet niet waar en wanneer ze speelden, maar ik heb er helemaal niks over gehoord - zelfs de naam heb ik niet horen noemen, noch op Nederland 3, noch op de BBC. |
|
quote: ?! Wist niet eens dat ze optraden |
|
|
|
Live 8, leuk initiatief, maar de foto's in de zondagskrant...Wie helemaal achteraan stond heeft een stipje podium gezien ofzo? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik vond Velvet Revolver het gaafst, met meteen daarachter REM en Pink Floyd.. Verder vond ik dat het echt kut gebracht werd op de verschillende zenders. Ik heb zo te lezen in dit topic echt veel dingen gemist die ik nog wel had willen zien, maar in plaats daarvan heb ik naar fucking shakira en will smith kunnen kijken om maar eens wat te noemen. Er waren geloof ik op den duur maar 2 zenders die ik aankan en die het uitzonden, de BBC en ned3.. maar ned3 zond in de avond vrijwel alleen maar een herhaling uit van wat net op de BBC was geweest edit: Het lijkt me trouwens nogal onwaarschijnlijk dat er in Philadelphia echt 1,5 miljoen mensen voor dat ene podium stonden... dan kan 3/4 van de mensen nog niet eens zien of dat er wel een podium staat. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 03-07-2005 13:48] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hier was het op ned3, bbc, een duitse zender, nog es een franse,op 2vd 3 muziekzenders,... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Op de WDR was het hier alleen smiddags ff te zien, we hebben alleen TV5 van de franse zenders, en daar was niets op. En TMF/the box/mtv zonden niets uit wat met live 8 te maken heeft geloof ik... En die noemen zich dan muziekzenders Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Jim tv wel de gehele dag (dacht k) en tmf alleen in de namiddag... 'k heb alleen het begin gezien...BONO Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:heb jij al eens gehoord van rechten of zo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lieve eight..enorme bleeh, een hypocriet flutidee in de herhaling. Aargh! Ook de kindjes in Afrika zullen juichen! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Kijkend via hun Vodafone tv op mobieltje systemen! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: o, jij 'gelooft' er in? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Als live 8 werkelijk het doel nastreeft zoveel mogelijk mensen te bereiken verstrekken ze de rechten echt wel aan de muziekzenders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Tuurlijk, we zijn sociale westerlingen, we moeten kritiekloos geloven dat geld aan Afrikaantjes geven effectief is en efficient gebeurd! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat was dan ook helemaal het doel van deze live 8. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: hehe, jij snapt 't. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: toch niet helemaal denk ik, want het ging deze keer niet om geld ophalen, maar om de g8 te beinvloeden. Of dat nou lukt met zoiets als dit, daar geloof ik niks van, maar ik heb wel eens een slechtere reden gehoor om een gigantische happening te organiseren, ben zelf nogal allergisch voor reunions, benefits e.d., maar dit vond ik toch wel leuk. Vooral the Who en Pink Floyd. Negatieve opvallers : AHA (afgang van de eeuw, nu al!) en Paul mc Cartney. Rock moet Rollen |
|
Zoals het geld dat is opgehaald ook effectief naar de Tsunami slachtoffers gegaan is Juist ja... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:ik had het meer over het hoge niveau muziek wat er gister op TV langs kwam, en ik dacht dat jij daar ook op doelde.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En wat wilden ze dat de G8 zou doen? Juist, geld geven... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
nee, schulden kwijtschelden toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |