|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb Bunkur vorig jaar in 013 gezien, ik vond het wel fijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, ik ben benieuwd... Maar kan niemand van jullie mij voorzien van een mp3 van ze, of me vertellen waar ik dat zou kunnen vinden? Dat zou ik toch wel prettig vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 25-07-2005 9:39] |
|
Ik heb geen flauw idee, trouwens een MP3 van 65 MB schiet ook niet echt op, hè? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mijn internet is vrij snel. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 25-07-2005 9:45] |
|
quote: Toch wel 27 aug. Cafe Mukkes, Leeuwarden choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote:Meen je niet |
|
Yup, de 27e in Leeuwarden |
|
Ha daar ga ik zijn! |
|
|
|
quote: waarom vind ik dat plaatje totaal geen relatie met doom metal hebben? |
|
Ja vind ik ook eigenlijk, maar goed... In de Baroeg ben ik er in ieder geval bij. Hbe er zin in! Wat jij Julius Civilis? |
|
ik kom wle ff kijken.. kijken hoe martijn eht doet als sessie drummer bij bunkur.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hé, is Twan er niet bij dan? Wrom niet? |
|
FMS |
|
He jammer, ik had zijn drumkunsten weleens willen bewonderen. |
|
*kick* voor Chelmans |
|
Zijn er soms nog mensen die ook hierheen komen? Volgens mij is alleen het 27/8 topic nog in gebruik... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-08-2005 9:52] |
|
Ik ga hier zeker zijn!! Zenial |
|
Afspraakje maken? |
|
Ik ga OT wel gewoon bekijken op AMM. Da's iig in de buurt en dan kan ik ook eens weer een pilske pakken. Wel zo fijn dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik neem de condooms wel mee Zenial |
|
quote: Mmmm, huppelknuffeltje... maar verklap nou niet alles. |
|
Bij deze ben ik dus zeker aanwezig! |
|
quote: A little reminder... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |