IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Esoteric, Officium Triste, Bunkur, Eria d'Or @ Baroeg 28/8 Vorige pagina | Volgende pagina
Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 25-08-2005 21:47 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Voor de mensen die ons wilden komen bekijken in Leeuwarden heb ik slecht nieuws. Onze bassist is aangereden op zijn scooter en heeft daarbij zijn enkel gebroken en zijn ribben zwaar gekneusd. Hierop hebben we besloten om deze show niet te doen. Er is een heftige discussie geweest over het wel of niet doen, met of zonder bassist, maar het democratische besluit heeft er toe geleid om deze show te cancellen.

Baroeg zullen we hoogstwaarschijnlijk wel doen, omdat de bassist op een steenworp afstand woont en dus even snel heen en weer gebracht kan worden en hij het optreen al zittende op een stoeltje kan doen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah dikke schijt!!

Jammer had jullie graag weer eens gezien!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-08-2005 21:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ai! gekneusde ribben, dan doet werkelijk alles pijn. Beterschap, en sterkte.

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja beterschap idd, en koop een auto stuk veilger

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 25-08-2005 22:01 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik zal het doorgeven. Ik had desnoods zonder bassist willen spelen, maar mijn mening werd overruled.
Hopelijk kunnen we snel in Friesland spelen, één van de weinige provincies waar we nog niet geweest zijn.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och tourtje met Fallen

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 26-08-2005 7:07 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 22:01 schreef Jenje het volgende:
Och tourtje met Fallen

Dat zou inderdaad erg mooi zijn.

Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 26-08-2005 13:34 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

Beterschap aan den bassist.
De show zelf gaat overigens wel gewoon door (Esoteric, Bunkur en Eria d'Or) !
oan't moan, tot morgen.

choose metal! www.noordkabaal.nl

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 26-08-2005 15:49 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik ben er zondag misschien ook bij

isa
Usericon van isa
Posted 26-08-2005 16:18 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Wil ook!!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-08-2005 16:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

...maar je kunt niet zeker?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-08-2005 18:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Beterschap aan Lawrence! Hopelijk gaat het snel beter met hem. En zondag wel spelen hoor!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

ratton
Usericon van ratton
Posted 26-08-2005 20:18 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:
Op 26 augustus 2005 13:34 schreef Noordkabaal het volgende:
oan't moan, tot morgen.

Cursus Frysk, deel 1, voor de beginners!!!

You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-08-2005 14:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 21:47 schreef Der_Pim het volgende:
Voor de mensen die ons wilden komen bekijken in Leeuwarden heb ik slecht nieuws. Onze bassist is aangereden op zijn scooter en heeft daarbij zijn enkel gebroken en zijn ribben zwaar gekneusd. Hierop hebben we besloten om deze show niet te doen. Er is een heftige discussie geweest over het wel of niet doen, met of zonder bassist, maar het democratische besluit heeft er toe geleid om deze show te cancellen.

Baroeg zullen we hoogstwaarschijnlijk wel doen, omdat de bassist op een steenworp afstand woont en dus even snel heen en weer gebracht kan worden en hij het optreen al zittende op een stoeltje kan doen.

FUCK! Dat zie ik nu pas. Naja, dan maar alleen voor Esoteric naar Leeuwarden.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-08-2005 20:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Morgenavond...

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-08-2005 10:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2005 20:03 schreef Hexegot het volgende:
Morgenavond...

Nouja, avond. 15:00 begint het al?
Iemand enig idee wanneer de eerste band ook daadwerkelijk lawaai gaat maken?

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-08-2005 11:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Uur of 17:00 denk ik? Of toch wel wat eerder?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 28-08-2005 11:17]

oscura
Usericon van oscura
Posted 28-08-2005 11:23 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 10:54 schreef Argus het volgende:
Nouja, avond. 15:00 begint het al?
Iemand enig idee wanneer de eerste band ook daadwerkelijk lawaai gaat maken?

meestal rond 15.30 of 16.00 uur

carcasstrid

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-08-2005 11:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2005 11:23 schreef oscura het volgende:
meestal rond 15.30 of 16.00 uur

Hmmmsss..
Eens met mezelf in debat of ik dan al op kan staan.
En of er nog gekken zijn die nog op gaan staan vandaag. Grmbl. Bejaarde vrienden allemaal.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2005 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Veel plezier vandaag!
Esoteric is Gaahaaaaf

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-08-2005 0:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Net thuis, en het was de moeite absoluut waard. Persoonlijk heb ik het meest genoten van Officium Triste () en Esoteric (), maar Bunkur was ook wel fascinerend () en Eria d'Or vond ik 'gewoon' een lekkere openingsband (, en wat lijkt die zanger verdomd veel op Aaron van My Dying Bride zeg!). De set van Esoteric vond ik echt grandioos - het was voor mij i.i.g. een van die keren dat ik (zonder 'hulp') in andere sferen terechtkwam. Schitterende muziek! Jammer dat ik alleen 'Subconscious Dissolution Into The Continuum' maar heb...

Kleine licht hilarische herinnering komt bovendrijven: voorafgaand aan het optreden van Officium Triste stond ik met m'n beste vriend wat te paffen buiten de deur, alwaar we een dame tegen twee jonge kinderen hoorden zeggen: "Kom op jongens, snel je bekertje leegdrinken, anders missen we het optreden van papa..."

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-08-2005 0:36]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-08-2005 10:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Die zanger van Eria d'Or wou veel op Aaron lijken volgens mij. Helaas stond ie dr maar een beetje als een nerdje bij. Erg irritant ook dat ie voortdurend op zijn microfoonstandaard leunde, dat ding naar beneden zakte, en hij er weer aan ging friemelen om zijn microfoon op goede hoogte te krijgen. Maar de muziek was wel okee
Bunkur was gewoon te triest voor woorden. Sloeg nergens op, en zulke lelijke mensen horen niet op een podium. Wel mooi moment om eten te halen.
Officium Triste had ik nog nooit gezien, maar vond het erg goed. Alleen Pimmetje mag wel iets geinteresseerder doen hahaha.
Esoteric was wel gaaf, tof sfeertje zetten ze neer. Vraag me alleen wel af wat daarvan over zou blijven zonder alle echo's en galm. En dat gepiep was bijzonder irritant.

Zenial

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-08-2005 10:14 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

de baco's waren lekker... verder weinig gezien van de bands

carcasstrid

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-08-2005 10:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

@ Zenial --> Goh, was jij er (toch) ook? Fuck, heb ik De Man Achter Het Beruchte Zenial Forum nog niet gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-08-2005 10:16]

oscura
Usericon van oscura
Posted 29-08-2005 10:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 10:16 schreef Hexegot het volgende:

hehe.. ja gewerkt enzo.. en daarna gewoon ff afzakkertje gehaald

carcasstrid

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com