|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah dikke schijt!! Jammer had jullie graag weer eens gezien! |
|
Ai! gekneusde ribben, dan doet werkelijk alles pijn. Beterschap, en sterkte. Bruce Banner |
|
Oh ja beterschap idd, en koop een auto stuk veilger |
|
Ik zal het doorgeven. Ik had desnoods zonder bassist willen spelen, maar mijn mening werd overruled. Hopelijk kunnen we snel in Friesland spelen, één van de weinige provincies waar we nog niet geweest zijn. |
|
Och tourtje met Fallen |
|
quote: Dat zou inderdaad erg mooi zijn. |
|
Beterschap aan den bassist. De show zelf gaat overigens wel gewoon door (Esoteric, Bunkur en Eria d'Or) ! oan't moan, tot morgen. choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
ik ben er zondag misschien ook bij |
|
Wil ook!!! |
|
...maar je kunt niet zeker? |
|
Beterschap aan Lawrence! Hopelijk gaat het snel beter met hem. En zondag wel spelen hoor! |
|
quote: Cursus Frysk, deel 1, voor de beginners!!! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:FUCK! Dat zie ik nu pas. Naja, dan maar alleen voor Esoteric naar Leeuwarden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Morgenavond... |
|
quote: Nouja, avond. 15:00 begint het al? Iemand enig idee wanneer de eerste band ook daadwerkelijk lawaai gaat maken? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Uur of 17:00 denk ik? Of toch wel wat eerder? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 28-08-2005 11:17] |
|
quote: meestal rond 15.30 of 16.00 uur carcasstrid |
|
quote: Hmmmsss.. Eens met mezelf in debat of ik dan al op kan staan. En of er nog gekken zijn die nog op gaan staan vandaag. Grmbl. Bejaarde vrienden allemaal. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Veel plezier vandaag! Esoteric is Gaahaaaaf |
|
Net thuis, en het was de moeite absoluut waard. Persoonlijk heb ik het meest genoten van Officium Triste () en Esoteric (), maar Bunkur was ook wel fascinerend () en Eria d'Or vond ik 'gewoon' een lekkere openingsband (, en wat lijkt die zanger verdomd veel op Aaron van My Dying Bride zeg!). De set van Esoteric vond ik echt grandioos - het was voor mij i.i.g. een van die keren dat ik (zonder 'hulp') in andere sferen terechtkwam. Schitterende muziek! Jammer dat ik alleen 'Subconscious Dissolution Into The Continuum' maar heb... Kleine licht hilarische herinnering komt bovendrijven: voorafgaand aan het optreden van Officium Triste stond ik met m'n beste vriend wat te paffen buiten de deur, alwaar we een dame tegen twee jonge kinderen hoorden zeggen: "Kom op jongens, snel je bekertje leegdrinken, anders missen we het optreden van papa..." [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-08-2005 0:36] |
|
Die zanger van Eria d'Or wou veel op Aaron lijken volgens mij. Helaas stond ie dr maar een beetje als een nerdje bij. Erg irritant ook dat ie voortdurend op zijn microfoonstandaard leunde, dat ding naar beneden zakte, en hij er weer aan ging friemelen om zijn microfoon op goede hoogte te krijgen. Maar de muziek was wel okee Bunkur was gewoon te triest voor woorden. Sloeg nergens op, en zulke lelijke mensen horen niet op een podium. Wel mooi moment om eten te halen. Officium Triste had ik nog nooit gezien, maar vond het erg goed. Alleen Pimmetje mag wel iets geinteresseerder doen hahaha. Esoteric was wel gaaf, tof sfeertje zetten ze neer. Vraag me alleen wel af wat daarvan over zou blijven zonder alle echo's en galm. En dat gepiep was bijzonder irritant. Zenial |
|
de baco's waren lekker... verder weinig gezien van de bands carcasstrid |
|
@ Zenial --> Goh, was jij er (toch) ook? Fuck, heb ik De Man Achter Het Beruchte Zenial Forum nog niet gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-08-2005 10:16] |
|
quote: hehe.. ja gewerkt enzo.. en daarna gewoon ff afzakkertje gehaald carcasstrid |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |