|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: goed geraden!!! carcasstrid |
|
Zenial |
|
Ik vond vooral OT erg goed weer. Geluid was op een enkel piepje na goed gebalanceerd en de bassert deed gewoon zijn ding in zijn rolstoel. Esoteric was voor mij het eerst, maar die gasten zetten zeker een erg gave show/sfeer neer. Eria heb ik gemist omdat het zonnetje buiten toch wel erg lekker was. In ieder geval goed na-middagje gehad. www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html |
|
jou heb ik zien zitten aan de bar.. zo.. weer een bekende zm-er erbij carcasstrid |
|
Knap dat je mij herkend hebt dan, zo groot is de foto niet. Maar kan heel goed kloppen dat je me aan de bar gezien hebt, want daar heb ik even gehangen toen ze aan het ombouwen waren van OT naar Esoteric. En een bekende ZM-er ben ik zeker niet, ik kom niet zo heel vaak op het forum www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html |
|
smartass carcasstrid |
|
OT heerschte weer enorm! Zoals altijd. Geweldig ook dat ze en Pathway of broken glass en Lonesome speelden! Lawrence had er in het begin zichtbaar moeite mee om in een rolstoel op het podium moeten staan, maar na mate de set vorderde kwam er toch wat meer speel vreugde in zijn spel. Eria d'Or vond ik ook goed op de podiumpresentatie na. Meteen maar een CD van gehaald. Bunkur heb ik bewust gemist (een lekkere pizza gehaald) en Esoteric zie ik komende zondag ik 013 met beter geluid. |
|
nog mensen die vanavond in de Frontline gaan kijken? signature |
|
Ja... het was amusant dit weekend.Tyranny en Rigor Saardonicous niet gezien, maar blijkbaar wel iets gemist. Planet Aids was intens, maar soms ook hilarisch. toch wel de moeite om eens te zien zo een noise-achtige doom-combinatie. Worship mag dan wel cult zijn, ik vond het even inspirerend als een match van de Rode Duivels. Thee Plague Of Gentlemen was erg degelijk. Prima frontman Nieuw nummer klonk botervet. Electric Wizard en Reverend Bizarre beide ok, maar echt not my cup of tea. Esoteric... tja, Esoteric. Wat zeg je daarop. Grandeur, niets dan bewondering voor deze mensen. Wat een muzikanten, wat een atmosfeer, wat een wave... De Pink f*#kin Floyd van de metal. Hail! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2005 11:22] signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |