|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan moeten ze maar daarheen komen repeteren... |
|
Wiet is voor hippies. |
|
http://www.germany-info.org/relaunch/info/facts/facts/questions_en/health/healthissues4.html "According to German law, an offense need not be prosecuted if prosecution is not in the public interest. This concept was behind a ruling by the Federal Constitutional Court in early 1994 that the possession of small amounts of soft drugs intended for individual consumption should not be prosecuted as a criminal offense. However, law enforcement officials should actively pursue drug dealers, the court ruled." misschien kom je ermee weg maar volgens mij houden ze hollanders extra in de gaten.. uiteindelijk is het niet toegestaan maar als je in Duitsland bent kan je je beter verdiepen in de ruime keuze aan biertjes dan in wiet (zowiezo eigenlijk al) [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 08-07-2005 23:40] |
|
Ok dan, dat wou ik graag weten En met die biertjes komt het wel goed |
|
hee maar eeuh, nou even het volgende: Ik woon in Finland. Nou heb ik inmiddels wel een paar dealers gevonden om mij van hasj en wiet te voorzien, maar dat is hoerenduur en eerruugg slechte kwaliteit. Ik zit er aan te denken iemand in Nederland mij wat hash op te sturen, in een gewone envelop. Ik ben echter heftig aan het twijfelen, want de drugswetgeving hier is echt absurd streng, en als ik gepakt wordt zit ik 100% zeker in de bak. Tips iemand? Ik heb er bijv. al aan gedacht de envelop te adresseren aan de voormalige bewoner van het appartement waar ik nu woon; daar krijg ik nog wel vaker post van. (maar dan nog... Ik ben NL'er en de brief komt uit NL... toch verdacht hè) Back to the Baumstrunk |
|
quote: Airmail wordt ook altijd met honden geïnspecteerd. Dus de kans dat je wordt gepakt is heel groot. |
|
quote: doe toch niet man. je zegt het zelf al, als ze je pakken dan is de kans 100 % dat je de bak in moet. Ben je zo verslaafd dat je zulke risico's gaat nemen? |
|
Dan nog beter LSD smokkelen naar Finland (reukloos), gewoon tussen 2 stickervellen plakken en op de post... Maar ik wil je natuurlijk niet opstoken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Hmm, LSD heb ik geen zin in. Airmail wordt blijkbaar ook goed door honden besnuffeld en valt dus af. Bolletjes slikken in het vliegtuig geeft de kleinste pakkans, maar is ook weer a-relaxed hè. Back to the Baumstrunk |
|
Zet gewoon zo'n planten in je tuin... .. |
|
alles eerst in alu-foli proppen (plat) , dan vacuum verpakken en daaromheen weer alu-foli, ff wassen en geen hond die het ruikt... |
|
quote:Een pak koffie(DE natuurlijk) kopen, netjes open maken, drugs erin, opvullen met koffie, netjes dichtplakken en opsturen. Heeft een vriendin van mij uit Amerika meerdere malen gedaan en met succes. Als ze het wel pakken kun je altijd nog zeggen dat mensen je een loer proberen te draaien... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hendrik weet wel hoe het moet No meat is sweater |
|
quote: Dus als je geen drugs bij je hebt ben je strafbaar in Duitsland, maar je mag het niet meenemen |
|
quote:Waar Douwe Egberts wel niet goed voor is Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: typo, mafkees Bruce Banner |
|
vriend van me heeft per abuis al eens hash meegenomen naar Argentinië, erg leip, maar onbewust Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier in Venlo bij de grens houden ze bijna alleen volkswagen golfjes aan met sjabbige figuren erin. Gewoon niet verdacht er uit zien dus, je weed goed verstoppen en vooral niet in het "openbaar" gaan blowen. Niks aan het handje. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:hoe kan je nou per ongeluk iets meenemen? |
|
Ik heb dat ook een keer gehad.. Ontdekte op de plaats van bestemming dat er in de binnenzak van een jas die ik meegenomen had en die ik een tijd niet gedragen had, nog een voorgedraaide in zo'n kek plastic kokertje zat. |
|
Ik ga mooi wat regelen als ik daar ben. Geen zin om risico te lopen. Suck my piss |
|
Wiet zou ik niet meenemen. Heroine doen ze niet zo moeilijk over. Succes |
|
quote:Er zat volgens mij een brok aan een zakmes die weer in de jaszak zat.. vervolgens wel opgerookt natuurlijk. Trouwens, als je alleen al shag meeneemt naar welk land dan ook, verdenken ze je al van wietgebruik, want shag is voornamelijk in Nederland gangbaar... [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-07-2005 15:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: laat zaadjes opsturen, kweken is niet zo heel moeilijk het groeit als onkruid, je moet er alleen geen mannetje bij hebben staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |