|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, kansloze stoner No meat is sweater |
|
quote: Dat was ik, lijkt me. Ja, dat was een mooi verhaal van mijn bandleden. Voor mij dan, wat heb ik gelachen. *snif* |
|
quote: Precies. Er zat ook nog een vrouwelijk lid bij de band destijds toch? |
|
quote: Absoluut, we hadden toen ook een vrouwelijke gruntester in de band, zo rond 1995 was dat. En die schijnt me toch een trammelant gemaakt te hebben. Maar dat mocht niet baten, hehe. En ze hadden niks bij zich. Hehehe. We hebben als band zijnde nooit zooi over grenzen heen mee genomen. Gewoon een beetje rond vragen waar je moet optreden. |
|
Wiet meenemen naar Duitsland, makkelijk toch, naar een fotograaf gaan, zo'n filmrolpotjes vragen (hebben die toch zat), daar je wiet in stoppen, wat met deodorant erover spuiten en klaar. Deed ik zo voor Ierland en het lukte me perfect. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-07-2005 21:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tuurlijk, beetje deo, hup. Verstandig advies, beli... NOT! Doe het gewoon lekker niet, regel gewoon daar wat. |
|
quote: Probleem is niet het reuk-dicht maken van een potje of weet ik veel wat.. Het probleem zijn de steekproeven, en als je daaraan onderworpen wordt kan het knap lastig zijn om niet zenuwachtig te worden, wat als gevolg heeft dat ze echt alles gaan bekijken, ook je potjes .. |
|
Én de inwendige mens. |
|
quote: Doen ze zowiezo, of je nu zenuwachtig bent of niet. Als je eruit gepikt wordt, doen ze echt alles open.. Ik ben zo eens tegengehouden in Londen na vriendelijk goeiedag geknikt te hebben naar de douanebeambte.. Zeer verdacht gedrag.. Woep, alles, maar dan ook alles uit mijn zak, cadeautje voor vrienden opengescheurd. Ik moest er eerst nog om lachen, maar het bleef niet leuk toen ze moeilijk gingen doen over het feit dat ik geen hotelreservatie had (bleef bij vrienden die me zouden ophalen) en geen tickets van het optreden waar ik naartoe ging (stond op de guestlist). Na een 45 minuutjes mocht ik 'beschikken' :s Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tja dat is Engeland, die hebben strenge controles ... gewoon beetje op voorbereiden |
|
Zoooooooo, nou ik ben alweer terug van vakantie, was erg leuk, warm, mooi, gezellig, enz.... ook nog een paar keer lekker geblowd op een mooi veld in het bos in de Harz, waar we op de camping stonden. Heb m'n wietblik meegenomen in een zakje van mijn slaapzak, had er nog wel even een boterhamzakkie omheengedaan. En oh ja, ik was gewoon met de auto en in groningen de grens over... ik moet zeggen dat de grensovergang tussen Groningen en Drenthe nog meer grensovergang is dan naar Duitsland, dus het was eigenlijk niet eens spannend....geen duitsers in leren jassen met honden en rubberhandschoenen langs de weg... Oh ja, ik raad het iedereen heel erg af om te doen hoor, levensgevaarlijk.... |
|
quote: Ach, zal wel in de familie zitten ofzoow... |
|
Dus je bent deze niet tegen gekomen. Mazzel. Je weet maar nooit en ik ken mensen die dat ondervonden hebben. |
|
Ja jemig, zij mogen een oorlog beginnen en wij mogen niet eens wiet bij ze roken? Wat is dat voor onzin? Gewoon meenemen natuurlijk! |
|
Eigenlijk zouden zij wiet naar ons land moeten brengen. Opdat wij niet vergeten. En om de wiet, natuurlijk. |
|
Ach ze geven hier dan ook weer heel veel geld uit aan onze wiet |
|
Ik zit nu enorm te twijfelen of ik morgen nog wiet meeneem naar Wacken.. Twordt me eerste Wacken dus kep geen idee hoe t er aan toegaat..en ergens geef ik toe dak enorm zou balen als het achteraf gewoon had kunnen lukken Iemand hier een mening/ervaring over? |
|
quote: Wel, het schijnt dat er dit jaar extreem goed gecontroleerd gaat worden op drugs meegenomen door NL-ers |
|
quote: geloof me, de Zoll leute zijn NIET je vrienden. Zeker niet wanneer je wiet bij je hebt. Succes Bruce Banner |
|
Gewoon meenemen en graag je avonturen tot in de ranzige details hier posten Veel van hier hebben zieke humor |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: wat een goed idee als je zo'n fijne controle krijgt als wij vorig jaar hadden.... De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Gewoon doen en pas beseffen dat je het beter niet had kunnen doen als het al te laat is... Zoals zo'n beetje ieder mens met dit soort dingen omgaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja nee Altje, jij wilt gewoon horen hoe zij een "intern" onderzoek krijgt, ouwe viespeuk! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |