|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mja, als je een hand met rubber handschoen eromheen op een plek waar die niet hoort spannender vind, dan moet je het idd gewoon doen. Ieder z'n ding, denk ik maar. |
|
Je kunt t best doen, maar als er idd zo streng gecontroleerd wordt zo ik t afraden. Anders kan je een week voordat t de boel wordt opgezet een gat in de grond graven en daar begraven. En zodra je binnen bent weer opgraven. |
|
quote: Euh.. Wacken.. hallo? Anyway, vooral doen eigenlijk.. die verhalen lijken mij inderdaad ook wel weer grappig. |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
dit topic bestaat nog?? Gewoon ff de Duitsche local deal0r aanschieten. Dan kan je ook gelijk de duitsche wiet proberen.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-08-2005 12:35] Suck my piss |
|
Hoe werkt dit tegenwoordig? |
|
quote:Fakking kankerjenje weer. |
|
De neger woog 170kg? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is gewoon niet eerlijk naar negers toe. Gewicht, lengte... dergelijke zaken hebben geen invloed op de lengte van het lid. Verplaats je eens in een neger met een kleine lul. Telkens als zijn onderbroek door iemand naar beneden getrokken wordt volgt er teleurstelling. Waarom? Omdat sukkels zoals jij denken dat elke neger een grote lul heeft. En Jenje ook. |
|
Jij haalt er het lid bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik doe mijn boodschappen in Duitsland, en daar liggen bij de kassa tegenwoordig bij de sigaretten en sigaren kleurrijke blisterpacks met een gram wiet of hasj. Nog nooit eerder gezien, wellicht al jaren zo, maar ik vond het in elk geval opmerkelijk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Langzamerhand haalt zo'n beetje ieder Westers land Nederland in op het gebied van het marihuanabeleid. Hebben we het als gidsland toch niet zo heel best gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-05-2023 21:17] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Is wel thc loze wiet. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |