|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
oh ja man en ze spelen op mijn festival! 6 feb. in de willemeen in arnhem! Dus mis ze niet! maar ff serieus, de band is top! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Dat stond in mn post daarvoor ook al... |
|
weet ik Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Even een kleine update. We hebben een release datum voor het debuut album van Erebus, With Furious Intent. Deze is 17 april 2009 17 april zullen we ons album op de Metal Battle finale (tijdens het juryberaad) presenteren. Verder beginnen we volgende week aan de eerste officiele Erebus video-clip! In samenwerking met Black Out Videos. www.blackoutvideos.nl Komende optredens: 21 maart - Podium Hoogeveen /w Sinister, Mirdyn 17 april - CD RELEASE - Atak Enschede, Metal Battle Finale (tijdens juryberaad) 25 april - CD RELEASE - t'Ukien Kampen /w Massive Assault, Anxiety 25 juli - Stonehenge Festival Steenwijk /w Immolation, Absu, DeadHead, Victimizer a.o. Word vervolgd |
|
|
|
Meer shows: 06-05-09 Dynamo Eindhoven /w NOX 03-10-09 Nijverdal /w Victimizer, Chiraw a.o. |
|
|
|
|
|
New Erebus Merch en dan toch enigszins old-skool aandoen (behalve die ietwat fellere kleurtjes ) |
|
Vette nieuwe clip! Jammer alleen van de sokken van de drummert. Boeiender |
|
Vette sjit die clip ja, ook vette productie!! |
|
Oh, hij is al gepost. Thanks Mister N. En wat die sokken betreft, we proberen een kleding endorsement te krijgen bij Le Coq Sportif |
|
Ziet er puik uit Kevin! Moordneigingen, ergens op een vergeten plek van mijn brein, beginnen ineens uit hun kooi te kruipen [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-09-2009 13:59] |
|
Good busy Kevin en consorten! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Coole clip. Trouwens, jullie hebben jullie bandnaam wel raar getagd op die cd van jullie. In plaats van een bandnaam geeft Windows Media Player alle namen van jullie band (toendertijd) aan . Verder trek ik die plaat trouwens erg goed |
|
goed bezig How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
|
|
Kap eens met die spam op hyves joh |
|
Hehehehe welnee! Daar is het toch voor bedoeld? 1088 namen aanklikken is nog best veel werk hoor. |
|
quote: Hehe, je kan ze ook in 1 map gooien, scheelt een hoop Boeiender |
|
Heb maar even gestemd , ondanks dat ik er zelf niet aanwezig ben. |
|
Ja serieus? Ik ben al blij dat ik hyves eindelijk een beetje snap, laat staan dat ik dat soort vernuftige trucjes door heb @Frans: Thanks dude! |
|
No problem. Ik ben overigens momenteel met het bestuur in overleg voor een volgende datum voor Beukfeest, dus hopelijk kan ik jullie binnenkort eens naar Vierlingsbeek halen |
|
Is goed man, doe ons maar een mailtje zodra je een datum hebt |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |