|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
vette clip ja! en ook ff gestemd, suc6 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-10-2009 19:55] |
|
Thanks Frank! |
|
Nog een keer om het af te leren: http://www.brainstormfestival.com/indexnl.html De mensen die we al keihard geterroriseerd hebben: sorry. Nog een keertje stemmen lieven mensen! |
|
Done Kan 't vaker dan één keer? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, je kan elke 24 uur een keer stemmen, thanks! |
|
You're welcome! Regelen we, moet toch ff lukken [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 14-10-2009 23:55] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
nog eentje bij signature |
|
Als iedereen al la GeenStijl (mol de poll) nou op Erebus gaat stemmen |
|
Stemmetje d'r bij |
|
Bleeding Sunrise is voor mij toch echt de meest technische, geniaalste en tevens bruutste band in dit hele rijtje... Bleeding Sunrise, bij de snor van thor en de baard van Odin, jullie gaan spelen o pdat festival! |
|
hou kan een zonsopgang (wat niet bestaat) nu bloeden?? krijgen vrouwen een ovulatie van de zonnestralen of zo? signature |
|
quote: Bij die van mij verdwíjnen de zonnestralen bij de ovulatie meestal Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Als bloed voor de zon |
|
quote: mooi gezegd haha! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
lol, een zondvloed en zonnebloed signature |
|
Shows anyone? 07.nov.2009 Tattoo Metal Fest /w TMDC, Trail of Tears a.o. - Nijverdal 21.nov.2009 The Cave /w Dictated - Amsterdam 28.nov.2009 Sodom Metal Night /w Deadcell, Dr. Doom a.o. - Winschoten 12.feb.2010 ORKZ /w Deathronation and Witchblood - Groningen 20.feb.2010 Heavy Night - Zuiwolde 26.feb.2010 Burgerweeshuis /w TMDC The White Crematorium 2.0 Release Party - Deventer 15.mei.2010 t’Ukien /w NOX - Kampuuuh |
|
Ook een keer in het zuidwesten van het land? Bijv. een Baroeg ofzo? |
|
Ja ik heb al wel wat mensen daar over gesproken. Hopelijk ook ergens volgend jaar als het ff ken, als je iemand weet die iets voor ons kan fixen daar, graag! |
|
Aanwezig in me vaste hangplek,de Cave, =) |
|
Volgend jaar weer mooie shows staan (more to come!) Opnames voor de nieuwe ploat beginnen in Jan. 2010 09-01-10 Beukfeest Vierlingsbeek /w NOX 12-02-10 ORKZ Groningen 20-02-10 Heavy Night Zuidwolde 26-02-10 Burgerweeshuis /w TMDC 27-03-10 De Engelenbak Doetinchem /w Trendkill (US) 15-05-10 t'Ukien Kampen /w NOX [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 16-12-2009 23:30] |
|
quote: |
|
Wat nieuw spul van de aankomende plaat Shows: 06-03-10 Escape Veenendaal /w TMDC + Devious 20-03-10 De Engelenbak Doetinchem /w Devious, Seita e.a. 15-05-10 t'Ukien Kampen /w TMDC 05-06-10 To Hellfest pt. 7 /w Brutus, Massive Assault e.a. 25-06-10 Artishock Soest 20-11-10 Live Brutality Aalten /w Toxocara |
|
Op onze vernieuwde website zijn 4 nieuwe nummers te downloaden! Deze zijn afkomstig van de pre-productie voor het tweede album, we hebben ze online gezet om mensen een idee te geven van wat er aan gaat komen. Deze zomer beginnen we met de opnames http://www.erebus.nl [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 09-07-2010 19:24] |
|
Met plezier kunnen we jullie meedelen dat Erebus een nieuwe bassist heeft. Koen Verstralen (Trystys) zal ons komen versterken. We zijn erg blij dat we geen shows hoeven te cancellen, Koen helpt ons als band wat dat betreft erg uit de brand. We willen Koen bij deze van harte welkom heten, en we hopen dat jullie dat ook doen! In ander Erebus nieuws: De drums voor het 2de studio album zijn opgenomen! We gaan binnenkort beginnen met het editten, waarna we zelf de rest van de instrumenten op zullen nemen. Tot zover! Erebus (wederom compleet) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |