|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
BAM! Nieuwe nummers! Inclusief onze nieuwe aanwinst Koen! |
|
Vet. Het enige wat ik eigenlijk miste is een 2e gitarist. Zou nog veel vetter klinken denk ik. Boeiender |
|
En toch bevalt het erg goed met 1 gitarist, we hebben het idee dat het op deze manier strakker is. En dat is toch wel een grote factor voor een band als Erebus, vind ik zelf. |
|
quote: Minder kans op onstrakheid, hehehe, ja dat wel natuurlijk. Maar ik miste een beetje de gitaarmuur. Misschien de gitaar stereo op het podium? Boeiender |
|
quote: Lol, weet je het zeker? "In Greek mythology, Erebus (pronounced /ˈɛrəbəs/), also Erebos or Erebes (Ancient Greek: Ἔρεβος, "deep darkness or shadow"), was the son of a primordial god, Chaos, and represented the personification of darkness and shadow, which filled in all the corners and crannies of the world. " quote: Good busy Benieuwd naar nieuw werk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wow, ben benieuwd. Kende ze eerst niet, op Wageningen bliezen ze me omver. Kan niet wachten om nieuw materiaal. |
|
quote: 1 gitarist klinkt zeker strakker, zelfde geval bij mijn band Massive. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ja, ik vind met z'n 4en optreden ook prettiger. We gaan nu weer bezig met 2de en hopelijk 3de zang er nog bij. In oktober starten we met gitaren tracken voor het aankomende album |
|
oei, lastige discussie. ik zou zo graag Marduk, Immortal en Fear Factory eens willen zien met 2 gitaristen |
|
quote: Met 2 zal het zeker breed klinken. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ritmisch georienteerde bands als Fear Factory zie ik liever met 1 gitarist. Ik kan me niet voorstellen dat er met een tweede meer dynamiek in komt. |
|
quote: Niet om lullig te doen maar ik mis de strakke double bass meestal. |
|
CD update time! Persbericht: Na een jaar hard werken is Erebus klaar voor de release van hun tweede album: ‘On the Edge of Perdition’. Deze plaat zal zeker wat stof doen opwaaien, aangezien er nogal wat verandert is binnen Erebus sinds het eerste album. Zowel muzikaal als inhoudelijk. De combinatie van Death Metal met groovende hardcore elementen en een berg twist zal ervoor zorgen dat je meerdere keren wilt luisteren, al is het maar om alles in je op te nemen. Robert Slump heeft voor een heldere en beukende mix gezorgd, die Erebus ook weer tot een hoger niveau zet, zonder de benadering van de band zelf tekort te doen. Het nieuwe album zal op 20 mei uitkomen, gepaard met een speciale set om het te vieren, samen met Entombed en Izegrim in Hedon, Zwolle. Wees erbij om de nieuwe plaat te bemachtigen, en check de nieuwe nummers online! Tracklist On the Edge of Perdition 1. Through the Darkest Day 2. Myself and Nothing 3. On the Edge of Perdition 4. No Shade of Grey 5. With Every Insufferable Attempt 6. Underdogs 7. The Protagonist 8. All Minds as One Social media: http://www.myspace.com/erebuskampen http://www.reverbnation.com/erebusdeath http://www.facebook.com/#!/pages/Erebus/155194927847247 http://www.erebuskampen.hyves.nl Shows: 20-05-2011 Hedon Zwolle met Entombed en Izegrim 04-06-2011 Duveltjesrock 2011 08-10-2011 Kashfest Oostburg met Rompeprop, Crimson Falls, Moker e.a. 29-10-2011 Braindeadfest 2011 17-12-2011 Podium Hoogeveen met Crimson Falls, Ichor en Facing The Madness |
|
Boeiender |
|
quote: |
|
Voor iedereen die niet verder leest dan 3 regels: 2 nieuwe nummers online links staan onder het originele bericht hierboven! My friend, watch out for traitors... |
|
8 oktober op Kashfest |
|
schop My friend, watch out for traitors... |
|
Klinkt weer goed. |
|
quote: M.e.s.h.u.g.g.a.h. |
|
quote: Niet zo schrewen!!!! Ik ben niet blind Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Album teaser online! Deze is op youtube zelf in HD te bekijken [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 07-05-2011 13:51] |
|
quote: En Gojira. quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zie ik daar rechts onderin nu dat mannetje uit het The Haunted logo staan? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |