|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil graag wel meer muziek horen in de trant van Lamb of God, iemand een tip? |
|
quote: De hoeveelste is dat van Primordial? Op zich andere cd's van hun klinken een beetje zoals de anderen Een andere band zoals Primordial zou ik ook wel willen weten idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Euhm ja "de andere cds van dezelfde band" is natuurlijk een erg voor de hand liggend en nutteloos antwoord. Ik hoop op iets meer creativiteit. Maar "Autumn's Ablaze" staat op hun 2e full-length 'A Journey's End' Zenial |
|
quote: Pantera |
|
quote: Vandaar ook deze Smile. Maar ik was mede benieuwd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
primordial maakt vrij unieke muziek. dat is ook de kracht van die band, en ze weten het live ook neer te zetten. supergave band naar mijn mening en ik denk niet dat er een andere band is die hiermee te vergelijken is. en dat moet zo blijven ook... |
|
ik wil graag bands weten die doom/death spelen op de wijze als asphyx het ook speelt. dus trage stukken afwisselend met beukwerk en gillende gitaarsolo's. bas laag afstemmen en gaan met die banaan... iemand?? ik doel op asphyx als op het album 'embrace the death'... |
|
ik zoek andere bands die wat op Kyuss lijken..of op Sonic youth. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik zoek bands die net zo als Helloween klinken ... Bruce Banner |
|
Decrepit Birth. Meshuggah. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60310 |
|
vette solo!!! wat is de truc daarin trouwens? dat dissonante fredrik thorendal geshred. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Allemaal getap haha.. tenminste, dat doet Fredrik wel.. ik denk Lacrymosa ook (oeh en check Robbert's filmpjes daar ook maar es, over getap gesproken ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-07-2005 11:55] |
|
Weliswaar geen metal, maar wel met de nodige agressie gebracht: Scraping Foetus off the Wheel - NAIL Heb nog nooit iets gevonden wat er op lijkt... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Dingen die als Moonspell klinken? |
|
Oude of nieuwe? |
|
quote: Soulburn, Six Feet Under, Pentacle, Delirium. Verder ken ik er niet, het is niet helemaal mijn straatje... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: --> Brant Bjork & the Bros Brant Bjork drumde in Kyuss en is zanger/gitarist in deze band.. quote: Instrumentale noisebands zijn er genoeg natuurlijk Zelf vind ik Mono erg gaaf, Japanse band. http://www.age.vu/~sound/mono/ |
|
quote: stormwarrior |
|
dank je, maar dat was niet eens zo serieus bedoeld Dacht dat je dat wel door had Bruce Banner |
|
Darkness Decends - Dark Angel Spectrum of Death - Morbid Saint RECIPIENTS OF DEATH - RECIPIENTS OF DEATH! Epidemic - The Truth Of What Will Be Inferno - Terrorstrike ------------------------------------------- *dit komt er zo in mij op ,zou vast wel wat vergeten zijn maar fijn. Ik zoek dit meer bands in dit straatje direct bij je strot pakken thrash geluid! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 15-07-2005 13:27] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat klinkt er als...? ...Alice in Chains? ...Blind Melon? ...Hole? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Sommige nummers van Autopsy? Zenial |
|
quote: had ik ook wel maar stormwarrior is gewoon een verschrikkelijk vette band (walls of jericho-helloween stijl) dus ik d8 ik meld't ff:p |
|
quote: Oude My Dying Bride (die ep's en het debuut dan) hebben ook wel zo'n sfeer en geluid. Vooral het nummer "Gather me up forever" is zwaar vet. Ik zou graag bands in die stijl horen. Maar ik benverder niet echt bekend in de doom (afgezien van een paar bands). [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 15-07-2005 13:36] don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |