|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jesus Martyr signature |
|
quote: quote: Dit soort opmerkingen maakt het bezoeken van dit kankerforum dan toch weer de moeite waard... waarvoor dank. Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
quote:De voormalige Blind Guardian drummer Thomen Stauch schijnt samen met de zanger van soilwork bezig te zijn met een band met de naam cold seed en zou moeten klinken als een combinatie van rammstein en alice in chains. IF NOT,DAN TOCH!!!! |
|
quote:Onder de noemer brute death: Deeds of Flesh Psycroptic Visceral Bleeding Severed Saviour Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ah, zoiets bedoelde ik dus |
|
quote: VERKRACHTING! RAMMSTEIN! BLIND GUARDIAN. G A Y. Op voorhand. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Oeh nog een leuke : http://coprofago.tripod.com/ |
|
quote: ja, die klinken goed. stond ooit op een verzamelcd van een Frans metalblad. aanrader! signature |
|
quote:Hey cool |
|
quote: Waarschijnlijk een erg overbodige reply, maarre, heb je Degradation Trip van Jerry Cantrell al? Dat is gewoon een voortzetting van zijn werk bij Alice In Chains. |
|
quote: edoch een goede voortzetting! |
|
Nog maar eens proberen... Wat klinkt er als de eerste cd van Paradise Lost? Zenial |
|
quote: Toch bedankt. @FRNK; Haji's Kitchen es geluisterd en 't komt zeker in de buurt. Gaaf! Die CD maar es scoren, somewhere. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Gaaf CD's lijken me lastig te vinden btw.. Kan ze wel ripp'n voor je eemtueel.. |
|
quote: Goaf. Ik voeg je wel eem toe! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |