|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Check Haji's Kitchen, tegenwoordig Haji.. http://www.hajiskitchen.com/ Die 1e cd (gewoon 'Haji's Kitchen') rules!! MP3's : http://www.hajiskitchen.com/audio/free.mp3 http://www.hajiskitchen.com/audio/ioc.mp3 en over Hole : check een speenvarken tijdens de slacht.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-07-2005 13:43] |
|
Niet een verkeerde draad dit Bij deze breng ik een aantal namen naar voren: Wat klinkt er als...? De Kift (NL) Supersister (NL) En voor wie het kent: Wat klinkt er als Proscriptor (zijproject van Absu-bandlid Proscriptor) en dan gaat het mij alleen om nr. 11 (The Barren Stones Of Lughnasadh) op de cd 'The Venus Bellona'. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Mensen die Nile gaaf vinden, moeten maar eens naar TMDC luisteren... er is nauwelijks verschil! Echt superstoer!! |
|
|
|
quote: Babes in Toyland? (net zulk gekrijs als de 1e van Hole...) en Moler (Australische band, toen ik die hoorde dacht ik dat het Hole was) Hatsjikidee! |
|
Oeh en was L7 ook nie zoiets? |
|
quote: alleen als Hole ook liedjes met 2, hooguit 3 powerchords schrijft Hatsjikidee! |
|
quote:O. Kvind het allemaal niets maar dacht interessant te kunnen doen |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
Haha Oeh en wat klinkt als Spiral Architect maar dan zonder Buddy Lackey-a-like-stem? |
|
quote: Vinniknie... L7 is niet echt "riotgrrrrl" punk maar meer "female rock" ofzo.. Hole-achtigen: Babes in toyland 7 year bitch Bikinikill Veel bandjes die op het "Killrockstars" label zitten iig |
|
quote: Ik geloof je meteen En check Haji's Kitchen mp3's ook es btw, als je het nog niet kent.. geweldige muzikanten!! Damn.. die gitaristen hey.. En Crimeny btw ook natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-07-2005 14:37] |
|
Crowbar - Time Heals Nothing |
|
quote: En dan? |
|
Leuk idee, deze topic Wie weet hier nog bands die het midden houden tussen (bijvoorbeeld) Entombed, Motorhead, Zeke en Absorbed? Je weet wel wat ik bedoel über, überranzige death&roll (er mag ook rustig een beetje grind in verwerkt zitten) |
|
quote: Hmmm. Ik meende 7suma7 wel wat op Kyuss leek, maar het is lang geleden dat ik dat voor het laatst gehoord heb. |
|
quote: Zoiets als Obitaury en Autopsy ofzo... .. |
|
quote: Thank you! Ik had VG er al eens over gehoord, zal het es downloaden. quote: Babes in Toyland ken ik ja, die zijn gaaf. Moler dan weer niet... Keertje opsnorren. L7 is ook gaaf. Seven Year Bitch ook. Riot Grrrl Punk sowieso. Dankjewel, mensen! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
iemand nog suggesties voor Arsis - A Celebration of Guilt? |
|
quote: Volgens mij zijn ze behalve in Australië nooit echt ergens aan de bak gekomen. De CD heet Golden Duck en is uit 1997. Hatsjikidee! |
|
quote: Key dan,gaaf. Ik ga er eens naar zoeken! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: En als je hem niet kan vinden geef dan even een gil... Hatsjikidee! |
|
Strapping Young Lad - SYL Of zijn ze uniek? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Noem mij een band die als Crowbar klinkt ... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |