|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bandjes opgelet! Inschrijven kan tot 5 september: http://www.metalbash.nl/info.html * Vrijdag 7 oktober de Bosuil Weert aanvang 20.00 uur * Zondag 16 oktober Goudvishal Arnhem aanvang 14.00 uur MIDDAGPROGRAMMA * Vrijdag 28 oktober De Pul Uden aanvang 20.00 uur * Vrijdag 11 november Hedon Zwolle aanvang 20.00 uur Finale: Effenaar Eindhoven 14:00-23:00uur. Inclusief AARDSCHOK 25TH ANNIVERSARY PARTY!! * Een kaartje voor de finale (incl. Aardschok 25th Anniversary Party) kost 20,00 euro aan de kassa. In de voorverkoop: 17,50 Extra linkie: http://www.aardschok.com [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 21-07-2005 17:36] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hehe thanks voor de info Reneeeeeeee!!! |
|
dus toch. |
|
Niet op aardschoksite, alleen via google wat gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 21-07-2005 17:37] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nee, wederom juiste inschatting gemaakt. Bodyrot, schrijf jullie eens in! |
|
RED MIST! |
|
Vorig jaar was de Metal Bash erg geslaagd, vooral de Jägermeisjes |
|
Ik las ergens de volgende namen.. Coremass, Quintessence en Sun Arise |
|
quote: Bodyrot doet niet meer aan battle's. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zit ook al vol geloof ik. |
|
Maakt dus niets uit. Moet jij overigens niet meer voor Burning Hatred zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-09-2005 21:59] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En waarom niet ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Carnal Leftovers.. |
|
quote: Illu komt dan vast ook wel, de dag erna mettul in popfront weer.. druk Zwols metalweekendje weer |
|
quote: Omdat ze dat afgezworen hebben na de laatste keer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ehm, dat valt allemaal nog wel te bezien. Ik zal erover nadenken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Burning Hatred -> Blondi? Blondi is rockstar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh. Is dat even fijn. Daar kan ik wat mee. Nou ja. In de woorden van Socrates: "Boeiend!". [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hee, er zijn maar 2 blonde rockgoden en dat is onze blonde Bosnimf Mathieu en onze rockstar Lennart van See My Solution. |
|
quote: Socrates heeft ook de gifbeker ervoor moeten drinken. Alhoewel hij mocht zelf kiezen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat vind ik gemeen van je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja nee, dat is niet gemeen.. dat waren bijna de oprichters van blonderockgoden.nl |
|
Ah zo te lezen veranderingen in line up: de Bosuil Weert Gemini (gemini-metal.com) Dis (disbrotherhood.nl) Deathfall (rimmshot.net) Ashville ( (ashville.be) Zondag 16 oktober Goudvishal Arnhem Non-divine (non-divine.com) Shadowlord (shadowlord.nl) Victimizer (victimizer.nl) Cypher (cyphercore.com) Vrijdag 28 oktober De Pul Uden Forcefeed (forcefeed.nl) Panic chain (panicchain.com) Helldriver (helldriver.nl) the Difference ( (the-difference.be) Vrijdag 11 november Hedon Zwolle sunset vertigo (sunsetvertigo.nl) segunda (segunda.net) mythlorian (mythlorian.nl) portall (portall.net) Bron: http://www.metalbash.nl/ |
|
schopppp |
|
...In de hoop dat ik eerder van mijn werk weg mag....... voor de elfde "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |