|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt, wat heeft dit met Heavy Metal te maken??? |
|
quote: Tkomn der assan mjir en mjir é? Tes hoeid dadde! |
|
quote:Wat heeft dit met taal te maken ... |
|
quote: hej jung, ie bint toch van die vliegteu'n onnie? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Talenexpert gezocht, mbt tot de talen frans en latijn. mail; zie profiel. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Woordenboek lenen? Oke, nu wordt het flauw Je moeder. |
|
quote: rofl! neh, vond hem wel leuk eigenlijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: e vo wien ej hie da van doene? Wuffer gros plan e je? [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-07-2009 12:30] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mooi voorbeeld van het blind typen op een azerty toetsenbord Beli, maar wat probeer je te zeggen? Je moeder. |
|
quote: Altijd leuk om te zien hoe jullie reageren op Wescht-Vlaems Ik vroeg hem gewoon waarvoor hij zo'n expert nodig had. Wat hij van plan is. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Als ik het rustig lees, kan ik er nog wel wat van maken maar zodra ik het probeer uit te spreken, gaat het mis Je moeder. |
|
quote: voor wat "logisch & kloppend" vertaalwerk. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: zeggen ze in de rest van Vlaanderen ook "vetzakkerij" en "nougabollen" (ofzoiets) of is dat antwerps??? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-07-2009 15:11] |
|
Kaak kaak nen twiedekker! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aj wil drie'm goaj moar in' Regge lin'g. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik kan wel wat Frans, is het een lange tekst? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vetzakkerij en nougabollen zeggen we hier ook maar wel op een andere manier dan in Àààààààààààààààààààààntweeeeeeeeeeeeeeerpen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hee hef de good wies kapot. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hmmm, ik heb niet echt tijd over en ik ben geen expert, maar als het niet erg veel is wil ik wel wat naar/van het Latijn vertalen. Ik geef dus geen garantie dat er wat uitkomt Stuur maar eens wat* mail; zie profiel. *hu, ik bedoelde dus niet dat je me bier moet sturen mag wel [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-07-2009 15:45] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Toch wel lastig, een glaasje bier versturen lijkt me. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jaoh, maar moet wel kunnen toch? Kwestie van goed inpakken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wat is het verschil tussen fall en autumn? signature |
|
Fall is meer doomy. |
|
Autumn meer goth? signature |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |