|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vandaar dat ik em zo gaaf vond /me is een beetje Spawn fan |
|
Beiden ontwerpen vind ik de beste totnutoe!! Kudos mensen! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vind dit idee betur dan die andere, alleen de verdeling is niet helemaal geweldig. Toch vind ik um beter. 50 shirts???? Ik wil er ook een!!!!!! Black Metal ist krieg :-) |
|
Die van Mad Maikie is heersend! Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ja, de compositie is niet optimaal. Verder vind ik dat t-shirt wat die bovenste gast aan heeft niet cool. |
|
wordt er wel aan copyrights ged8? |
|
quote:Nee. |
|
mooi |
|
Ja, het lijkt er niet op als je die ontwerpen ziet. Maar dan nog, ik denk niet dat je je enorm druk hoeft te maken om een live-foto van een band op een shirt. Een tekening van Spawn is natuurlijk iets heel anders: Heel herkenbaar. |
|
Dag allemaal. Ik zal me er ook eens tegen aan bemoeien. Inderdaad het is nagemaakt van een spawn tekening. Ik hem digitaal overgetrokken en het is slechts een fragment van zijn gezicht. Kleuren zijn anders en hij lijkt in zijn verste verte niet meer op de gehele tekening (spawn in een kerstoutfit, kun je het je voorstellen ) In hoeverre je dus iets 1 op 1 kopieert blijft dus een twijfelgeval. Als je iets natekent schend je dan ook copyrights? Ik weet het niet, ik heb in ieder geval mijn best gedaan het niet teveel erop te laten lijken. Hij kan in ieder geval opgeblazen worden tot posterformaat. De meeste ontwerpen zijn volgens mij allemaal op lage resolutie (correct me if i'm wrong). Mad Maikie |
|
quote: Die tekening van Mad Maike is geen enkel probleem. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Voor die mensen die toch gerustgesteld willen worden. Dezelfde tekening nu met grotere ogen en een paar lekker slagtanden. Ik zeg Kan iemand hem resizen met code of vertellen hoe dat moet? [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 21-12-2001 12:28] Mad Maikie |
|
ik vinnum gaaf, ik zou er wel mee lopen |
|
Ik vin em mooi, maar ik denk dat mensen het shirt van een afstand sud eerder met Spawn zullen associeren dan met ZM, en das dus niet de bedoeling vindt ik. |
|
jenje heeft wel een punt. |
|
Dat is ook het probleem wat ik heb met foto's achterop die erg herkenbaar zijn als foto's van een bepaalde ofzoiets. |
|
alsof mensen Spawn kennen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik denk dat meer mensen Spawn kennen dat het ZM-forum. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
daar heeft I M dan weer gelijk in |
|
van mij mag het! Suck my piss |
|
Ik vind hem wel mooi maar een compleet eigen ontwerp heeft mijn voorkeur |
|
Hmm... ben er niet zo heel ondersteboven van... voorkant vind ik wel gaaf,, op het internetadres-lettertype na,,, ben eigenlijk zowiezo tegen internetadressen op shirts, maar in dit geval zou het nogal vreemd zijn om het niet te doen Achterkant vind ik niet zo.. vooral dat hockeyshirt ofzo wat die gitarist aanheeft .. |
|
Waarom nemen jullie niet gewoon het ZM logo? Is iig herkenbaar Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Gaan het eigenlijk alleen gewone t-shirts zijn of worden er ook girlies gedrukt? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |