|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Men jatte een plaatje en drukke het op een shirt met het eigen logo... wees 's origineel en ontwerp zelf iets, of laat iets ontwerpen. [Dit bericht is gewijzigd door Jezus Christus op 24-12-2001 11:43] Do I look as if I care? I don't think so |
|
Had deze meneer met de grote mond en de bla bla zelf wat ontworpen eigenlijk? Dan moet deze meneer ook niet zo schreeuwen Mad Maikie |
|
quote: Juist!!!! De kritiek is nu wel duidelijk en de gedane moeite wordt gewaardeerd!!!! Please try again! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het kiezen van de shirts komt wel na de kerst ... ik heb er nu geen zin om over na te denken en iets in elkaar te flansen.... ik heb het veels te druk met de kerstdagen |
|
Ik vind die van bazzio het beste.. is neutraal en past prima bij Zware Metalen.com |
|
Ik vind die van Bazzio errug gaaf idd!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Yep me too Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik teken zelf ook SPAWN styl en dit herken ik duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 01-01-2002 1:03] Godverdommen.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |