|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook voor een door iemand zelf getekend ontwerp... En dan het liefst iets wat op Zwaremetalen staat.. Wel leuk hoor die ontwerpen van draken en gothicqueens ofzo.. maar het is geen heavy metal! Verder loop ik te zeiken want ik heb zelf niet een ontwerp ingediend (ben namelijk tegen jatwerk en kan niet of nauwelijks zoiets gaan tekenen, laat staan op commando) LOL Kies maar iets... die van Metal Mike ruled dus wel ja... maar dan liever dat internetaddress met het lettertype wat bijvoorbeeld Angelus Purschuim (of i.d.) heeft gebruikt voor haar ontwerp, ipv wat er nu gebruikt is .. |
|
quote: Het ZM logo is te klein, waardoor het te lelijk wordt als je het opblaast tot tshirt fotmaat... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En gewoon effe opnieuw maken??? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Das waar, maar je kan um altijd nog op een mouw zetten. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Valorian.... je moet toch eens op namen van mensen gaan letten |
|
Als ik nog eens tijd heb wil ik wel proberen een tekening te maken. Maar was er niet iets met een deadline binnenkort? |
|
quote:De deadline is vandaag... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: hmz dat gaat niet meer lukken. |
|
Voor de valreep nog ff eentje gemaakt. hier het originele formaat. http://members.rott.chello.nl/blange5/bazzionew.jpg Bazzio Attacks!!! |
|
Die zie je niet op een zwart shirt. Voor drukken van shirts zijn er maar een aantal kleuren .. |
|
Oops, hij was in mijn tekenproggie ook een stuk lichter zie ik nu Bazzio Attacks!!! |
|
i och för sig is het wel een mooi plaatje! |
|
Ik zie helemaal niet wat die grijze vlekken moeten voorstellen. |
|
Dan heb je een kut monitor Paul Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zie alleen maar een zwart shirt met letters boven- en onderaan. Dat ligt niet aan de monitor maar aan Bazzio! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Idd. ik kan ook niet zien wat er opstaat. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb'm even lichter gemaakt (ja daar wordt ie lelijker van, maar dan kunnen mensen zonder knappe monitor tenminste zien wat het voorstelt) [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 22-12-2001 14:50] |
|
quote: Ik vind hem ontzettend mooi. the only pleasure is pain |
|
shit nou die van ik wel erg mooi!! rest wat ik hiervoor gezien heb vondk nie zo speciaal of super.... maar dees is echt WOW!!!!! die zou ik ook zekerz aantrekken... girlie shirts zou wel kewl zijn eigenlijk " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Ik heb het ontwerp aangepast, zou er nu beter uit moeten zien. hier het originele formaat http://members.rott.chello.nl/blange5/bazzio2new.jpg Bazzio Attacks!!! |
|
ja ok ik wil em sorry maar ik vind em super mooi...artistically pretty " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Ik ga voor die van Bazzio |
|
quote: Idem |
|
ja die is eigenlijk wel heel erg koel ja |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |