|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: pff Ik heb gesproken |
|
bah ik dat ik er een litteken bij heb, ik ben uitgegleden in de sneeuw op mijn knie |
|
Snif..kutzooi |
|
Scars make me horney! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hmm....scars...Eentje op mn voorhoofd: Na een lange duik van een kast. Eentje om mn knie, been gebroken met gym, eraan geopereerd, litteken eraan over gehouden. Niet echt spannende littekens dus... "Sick sick dreams of picnic scenes, two kids, sixteen, with M-16's, and ten clips each and shits reach through six kids each" |
|
quote: Ik trek rustig de draadjes van je litteken weg, cm bij cm. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Twee puntjes op mijn linkerhand als gevolg van een (pijnlijke) ontmoeting met een speelse herder. Een streepje op diezelfde hand die ik heb opgelopen toen ik mij schaafde aan een houten tuinpoort. Een wit puntje onder mijn lip waar eerst mijn piercing zat. Een roodachtige plek op mijn onderrug, in Zweden van een scherpe rots afgegleden. Een litteken op mijn linkerscheenbeen. Ik maakte als klein jochie vaak koprollen op het bed van mijn ouders en klapte een keer met dat been op de rand. |
|
Litteken aan de binnenkant van mijn wang, heb als klein kind op de haak van een klerenhanger gekauwd en die bleef hangen in mijn wang En ook eentje op mijn haargrens, als peutertje met mijn hoofd tegen de hoek van zo'n ronddraai ding in de speeltuin gelopen. [Dit bericht is gewijzigd door Nemesis op 11-10-2002 19:48] "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Oeps... verkeerde knop! [Dit bericht is gewijzigd door Nemesis op 11-10-2002 19:47] "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: VERDOMME DOE JE HET WEER!!!! weet je wel hoe kut dit is!!!!!!!!!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Sorry hoor! het was een foutje! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Nog eentje op mn hand in de vorm van een rij tanden. Een meisje in kei-hard-rock-cafe De Blokhut dacht dat ik het wel lekker zou vinden als ze mij in mn hand zou bijten. (nee dus) Maar hij is al aardig vervaagd door de zon. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Goh, vrolijke bui? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Hehe was een grapje Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Echt? Verdorie, eikel! En ik me maar druk maken omdat jij boos op me bent enzo! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
ontopic kheb zelf alleen een klein streepje op mn knie en een inmiddels vervaagde kras op mn been (glasscherven gooien is niet geheel zonder gevaar) Je moeder. |
|
Eujm... achter mn oor, op mn arm, op mn knie, onder mn voet, en volgens mij 1 op mn rug. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb een groot litteken op me arm, SnaacK en ik waren naar een feest geweest in Rotterdam. Dus de hele dag/avond geblowd en gedronken en terug naar Krimpen op de brommer. Ik zat achterop bij SnaacK en die dacht, ik snij ff een stukje weg af door over het gras te rijden. Vlak voor we het fietspad weer opgingen werden we gelanceerd doordat er een enorm blok asfalt op het gras lag. We schuurden met onze onderarmen over de weg. Resultaat allebei een flink litteken. Don't blush when I rip you open |
|
het meest trots ben ik nog op mn litteken dat van mn slaap tot net aan boven mn oor loopt, in een mooie vraagteken vorm. toen ik 5-6-7 was ben ik een keer mn tuin uitgerend, en met mn shirt (of wat dan ook) aan het haakje van het slot blijven hangen. SMACK vol op mn kop gelazerd, nou, toen had ik dus nog niks. maar ik werd heel erg misselijk enzo. Mn ouders hadden de huisarts gebeld, en die zei dat ze me om de 3 uur wakker moesten maken gewoon, en dat het niks was. Echter, ik werd steeds misselijker etc, en 's avonds ben ik naar het ziekenhuis gegaan, bleek dat ik een fikse bloeduitstorting in mn hersenen had!! Ze hebben mn halve kop dus opengesneden om dat bloed eruit te laten. gevolgen als ze dat niet hadden gedaan: algehele verlamming of dood. maarja, ik ben er nog verder onbenullige littekentjes. |
|
oei das nie niks... owjah ik heb een ritssluiting in mn bilnaad Je moeder. |
|
Ik heb ooit een ijzeren schep (per ongeluk toen in 8 was) op me kop gehad. Dus op mijn hoofd zit nog een goed litteken. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: dat is best wel handig! behalve als je konthaar ertussen komt. |
|
quote:Argh ik maak geen inkoppertje!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ehm...scheenbenen/knieen/linkderschouder/handen/bovenbeen. dat wast zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |