|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een litteken op mijn knie (skate ongelukje, geen beschermers )van ongeveer 2/2.5 cm ofzo. een litteken op mijn buik (blinde darm ontsteking) een litteken op de bovenkant op mijn hand, gevallen met de fiets..een soort ronde plek met diameter 1.5 cm en nog een litteken, dat bijna niet meer te zien is, omdat ik me met opzet gesneden had.. [edit] de laatste was trouwens op mijn linker ringvinger[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 12-10-2002 14:46] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
All over eigenlijk. Hoe ik er aan kom? |
|
Ik heb een litteken op mijn rechterknie aan de binnenkant (grote moedervlek weg laten snijden...niet goed gehecht -> litteken opgescheurd). Op mijn kin idem dito. Dan heb ik er nog een op mijn linker middelvinger (ik was drie en wilde nog even snel mijn pop uit de auto pakken toen mijn moeder de deur dicht gooide...vingertopje er half. Nu heb ik een scheurd nagelbed en ik heb dus 2 nagels die naast elkaar groeien.) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik heb een omgekeerd kruis op mijn arm gebrand van ongeveer 2 a 3 cm. lang, en ook nog wat littekens van spelletjes 'wie het langst een gloeiend hete aansteker op zijn arm kan houden' ik won altijd |
|
Heb alleen littekens op mijn ziel |
|
flink littekentje in de vorm van een draak met inkt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik kwam er laatst achter (dankzij de zon, normaal is mijn huid zo bleek als litteken weefsel) dat ik nog een litteken had van een infuus. Ben toen ik 16 was 4 weken in de zomer flink ziek geweest en had een grote kans op uitdroging. maar omdat ik geen voedels of water binnen kon houden gaven ze mij een infuus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Halverwege m'n rechteronderbeen zit een fijne, 's zomers zo'n mooie witte plek op je been. Komt door m'n lieve bruurke die op DOA '96 voor me liep, over een scheerlijn struikelde en de hak van zijn kist mijn been in boorde. En op m'n wang zit een kleintje, ik heb als baby met mijn veel te lange nageltjes (die mogen dan nog niet geknipt worden) m'n wang opengekrabt. Daarna werden m'n mouwtjes dichtgebonden...schattig he? |
|
Ik heb op beide knieen een leuk rond litteken, van een keer heel hard uitglijden op het zwembad... Verder geen noemenswaardige littekens geloof ik. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik heb een litteken van een blindedarm operatie.. |
|
quote: stoer man No meat is sweater |
|
ik heb er zoveel oorzaken: de trap, wat operaties en messen en trouwens ook van skaten ja, rose plekken die niet echt zin meer hebben om weg te gaan enzo [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-10-2002 2:06] |
|
10cm litteken bij mijn navel. Bij geboorte een malrotatie ondergaan. |
|
'k Heb enkele vieze roze plekken op m'n polsen. Problemen met de begijnen hun muur en er naderhand niet echt de nodige aandacht aan besteed. |
|
Ik ben met me kop vroeger op de bassischool tegen een muur aangegooid. En nu heb ik daar dus een plek zitten. Veel bloed en een paar hechtingen .. |
|
heb er 2 (als het er niet emer zijn) 1tje: was ik nog klein, waren we met groep kinderen, en eentje had een zakmesje, en toen mocht ik hem even vasthouden (mes was uitgeklapt), maar toen begonnen alle anderen te rennen, dus wat doe ik: ik ga mee rennen, maar val, en toen ging mes door me rechterwangetje heen, ziet nog steeds klein litteken. 2e: was 2 jaar terug, gingen op kamp met school, op de fiets, over de veluwe, en ik fietste naast een vriend, hij schoot opeens onder me fiets door en we vielen, ik kwam met mijn hand onder de 2 sturen terecht, zit een rond litteken op me linkerhand |
|
1 op mijn buik regio, ongeveer 5 cm lang. Maag operatie was dat en ik heb er 1 bij m'n slaap. Teek weggehaald daar en heel veel op m'n handen, met name van kleine sneetje e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb me verbrand aan d eoven toen ik 3 dagen geleden mij ovenschotel eruit wilde pakken. en nu heb ik een open wond van 4 centimeter lang op mijn arm want dat was eerst een blaar maar het vel ging ervan af. En dat deed pijn. en nu is het dus open. En rood. En t wordt een heel lelijk litteken. luuuuuuv is in the air......... |
|
dit zal wel heel stom klinken, maar weet iemand of het teken wat op mijn arm zit iets betekend? dus 1 lange streep met allemaal streepjes erdoorheen? |
|
of je ben gehecht door een reus, of door iemand die dacht dat ie in een piraten verhaal zat (maw geen flauw idee) My madness, my sadness |
|
quote: Dat je als n echte puber in je armen hebt zitten snijden neem ik aan... |
|
Ik ben een regelrechte scarface. Littekens op mijn kop, naast mijn neus, onder mijn linker oog, mijn rechter oor en mijn nek. Ik ben eens een keer begaaid door een paar gasten met ploertendoders en een hond.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heb er een hoop op m'n benen en een paar op mijn borst en armen. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: dankje.. anyway, Ik viel dus flauw (voor zover ik weet) en ik kwam weer bij met dit ding op mijn arm There is something seriously wrong with me |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |