|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:haha....... wie weet zeg changed to 'ouwe' |
|
mijn ex heeft de bijnaam robocop omdat ie een ijzeren plaat in zijn hoofd heeft en een arm vol metaal....(je ziet er niks emer van, hij is zelfs model..) had zijn scooter om een lantaarnpaal gevouwen in een zatte bui.....sukkel [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-04-2003 23:33] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo cool, kannie lekker hard meppen met zn arm, en istie kopstoot-proof! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
als je dit topic zo leest zitten er echt hele lelijke mensen op zm |
|
en jah als je het foto topic bekijkt... |
|
post jouw foto dan es lieverd en ik heb nu een litteken van een omgekeerd kruis op mn rug dankzij mijn schat Je moeder. |
|
middenvinger: gevolg van breuk duim: ééntje van een ijzerzaag, de andere van een mes wijsvinger: gesneden aan kabel isolering tijdens vakantie werk Voorhoofd: ééntje van een deur in mijn gezicht te krijgen, de andere van met m'n gevel op een stoel-leuning te vallen. Piece de résistance: tweede navel en anderen buik-littekens ter gevolge van stoma in m'n eerste levens jaar. |
|
1 teen gebroken gehad, 1 staat nog steeds uit de kom agv een lompe stoot actie. allebei mooie littekens. Verder op mn knieen, heup, handen door een driedubbele salto met schroef waarbij de nette landing ontbrak nadat ik met de brommert door een midden op de weg liggende trottoirband werd gelanceerd. tja, moet ik maar niet topspeed willen halen op een weg waar ze aan het werk zijn... |
|
quote: Gelukkig heb jij toch altijd al een helm op he Ronneke. Heb trouwens nog zelf een lekker litteken op m'n achter hoofd. Tijdens een optreden vloog ik iets te dicht lang onze bassist, die gewillig de punt van z'n basgitaar in m'n hoofd plantte! Vet gat in m'n kop, kop vol bloed, maar wel een vette stageact Volgende keer maar ff de helm van Ronster opzetten Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:van het snelle groeien HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:ah, ik op mijn arm! changed to 'ouwe' |
|
quote:uhh.... changed to 'ouwe' |
|
quote: ik geloof niet dat die echt blijvend is maar die nagels van haar zijn wel lekker om te voelen Je moeder. |
|
quote: ik d8 dat je constant een helm ophad! dacht je trouwens dat Max dat per ongeluk deed? ben maar blij dat ik nooit de stage met je heb gedeeld... een beetje mijn leed liggen te vermaken!! kil de zetpil!! |
|
quote: HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
een op mijn ziel van mijn niet metal tijd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Sinds mijn werkgever me een stanley mes heeft gegeven (in combinatie met ik en mijn onhandigheid) Handen, onder en bovenkant, arm (drie centimeter) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik heb een scheef liteken op mijn arm van verstoppertje spelen toen ik 8 was of zoiets .. |
|
quote: klinkt meer alsof hij een draaiende blender aan je gaf Je moeder. |
|
quote:bij mij is die wel blijvend, hijs er namelijk ingebrand changed to 'ouwe' |
|
wat kan ik zeggen, ben er niet voor gemaakt om goed met gevaarlijke scherpe voorwerpen om te gaan, volgende week ga ik soliciteren bij een kussenfabriek "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb een blaas van dood vlees op mijn vinger door toen ik klein was eens door een glazen deur te zijn gelopen... Dien dokter heeft da toen nie goe kunnen naaien, omdat ik te veel aan't bewegen was... Resultaat is anders wel leuk, zal het ooit nog eens scannen |
|
Ik zit onder de littekens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik krijg bijna nooit littekens. Ik heb een klein deukje boven een wenkbrauw (weet niet meer of het nu links of rechts is) van de waterpokken toen ik klein was. Heb op mijn handen hele vage (als in: bijna niet te zien) littekens van toen ik 3 ofzo was en een drukke straat in Utrecht wilde oversteken. Gevolg: Wielrenner over me heen gereden. En ik zou een litteken op mijn kin moeten hebben van toen ik een paar jaar geleden met mijn fiets frontaal tegen een taxi ben aangereden, er overheen vloog en een meter of twee over de het grond scheurde met mijn kin. Leverde me een aantal hechtingen op. Ik heb zoveel vage ongelukken gehad dat het een wonder is dat ik nog niet onder de littekens zit. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |