|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gegroet metalisten, ik heb vandaag een nieuw nummertje opgenomen op me kamer. en ik was benieuwt wat jullie er zoal van vinden ik werk onder de mortukai en het nummer heet bloodcry. downloaden door op de link te klikken http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=153VPDTNHXBTI3O4A57SEJ8MZU |
|
klinkt helemaal niet slecht MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Ik ga niet eens moeite doen. |
|
jezus, dat pianootje, ben je fucking Mental Theo ofzo? |
|
Het doet me soms een beetje aan Angra Mainyu denken, die lekker dissonante muur van gitaar die in tremolo flink doorrost, jammer van die friemel-riffjes die erin zitten. En die piano is echt ruk. De zang vind ik ook niet iets om over naar huis te schrijven, maar sommige stukken in dit nummer vind ik echt wel goed klinken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wie |
|
Klinkt lekker, beetje goedkoop klinkende 'drums' en keyboard (), maar daar luisteren we wel even doorheen. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-07-2005 18:55] |
|
|
|
quote: Hahaha, dat laatste stuk had inderdaad ook op Happy Hardcore 34 kunnen hebben gestaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klinkt inderdaad niet slecht. Leuke gitaar lijnen en die piano stoort mij niet. Het is mij alleen iets te mid-tempo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die piano vind ik echt een anti-climax. Voor de rest zou ik zeggen, ga zo door. Hier zit toekomst in, je kunt een lekker partijtje gitaar spelen, sommige riffs vind ik echt bruut. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-07-2005 19:11] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mij te melodieus maar de eerste minuut klinkt wel erg gaaf. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
voor mij werkt de piano juist als een climax maar dat is heel persoonlijk Drums zijn geprogrameerd en synths ook. Tot ik soort van een band heb gevonden neem ik dingen gewoon zo op |
|
quote: Het piano stuk is gewoon wat te vrolijk voor het nummer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
klinkt best ok... alleen die piano De heerschappij, dat ben jij! |
|
Meer van die piano. Ware audio terror. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Check Mental Theo en Charly Lownoise. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zeker geen slecht nummer. Afwisselend. Vind het pianogedeelte wel aardig. Alleen iets te nadrukkelijk aanwezig. |
|
vette drumprog, vette track en vette riffs hier en daar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 Heb al bij voorbaat een hekel aan bedroombandjes. |
|
quote: Ik vind ook vooral de eerste anderhalve minuut heerschen, een lekker stuk black metal, daarna word het nummer minder omdat er een nogal blije riff word gespeeld die de drukkende sfeer laat verdwijnen, dan komt het betere werk weer even terug, maar het nummer is eigenlijk al verklooid naar mijn mening, hoewel die riff voor het piano gedeelte er ook best mag zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Inderdaad dit vond ik dus ook. Om te beginnen die piano eruit donderen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dan kun jij de helft van je muziek collectie wel wegflikkeren volgens mij No meat is sweater |
|
Dat YouSendIt is wel een handige site, iemand interesse in niet zo'n nieuwe blackmetal (begin 2003) van ondergetekende? Het heeft geen vocalen en het is behoorlijk rauw. Het lijkt ook wel erg veel op Demoncy. Niet dat ik ooit van plan was om iets met dit nummer te doen, ik vond die riff van Demoncy die erin zit gewoon super en had zin om het eens op te nemen. http://s59.yousendit.com/d.php?id=YWG9AG713UOW2KERI0ULCG00G Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Werkt hier niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |