|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: klint lekker De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Is dat zo? Het is niet omdat ik je visie op 'minderheden' niet bepaald apprecieer dat ik ook meteen je muziek niet zou kunnen goed vinden. Mijn commentaar slaat enkel op de muziek. En trouwens, één keer in discussie gaan met iemand die anders denkt, da's toch niet 'constant lopen afzeiken', me dunkt. Volgens mij heb jij een beetje lange teentjes. Als je morgen met een kick-ass song afkomt zal ik dat niet gaan afzeiken omdat jij toevallig joden haat ofzo. Dan kan ik meteen mijn halve cd-collectie buitengooien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Lange teentjes? Nee, hoor. Jij loopt gewoon altijd te zeuren over posts van mij. Zeg dan gewoon niets. Verder no hard feelings. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Klinkt niet verkeerd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dankeschön. Hier mijn prutsnummer met zang, ik speelde toen in een bandje en heb die zang in de oefenruimte opgenomen. Niet echt best en de muziek klinkt wel erg iel zonder basgitaar. Is ook al weer drie jaar oud trouwens. En absoluut onorigineel, voordat men weer begint te zeuren. http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=1BOKO4ZU2TBY71KAJ70ACBEHKA Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wel een effect over de zang, maar best een aardig nummer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Die 'Vernietig de zespuntige ster' klinkt lekker hoor Heiden. Zo zonder vocalen doet ie op sommige stukken een beetje ambient achtig aan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik vind het best wel een goede riff eigenlijk, en de zang is ook niet fout. hmm, weer eens wat black gaan draaien, veel te lang geleden. |
|
quote: dank. Nee, geen effect op de zang. Alleen wat echo toegevoegd toen ik het over de muziek zette, voor de rest is er niet aan de zang gesleuteld. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Kijk! Lekker Darkthrone-achtig nr. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-07-2005 22:19] |
|
Zal ik jullie met de woorden verblijden? Ik heb die tekst dik drie jaar geleden geschreven toen ik net met mijn ex uit elkaar ging. Erg cliché, ik luisterde nog niet zo gek lang naar blackmetal. -De wind van verdriet -huilt door het landschap -Een mist van haat -komt gestadig op -donker onheilspellend -Visies van het einde -doemen op in mijn geest -Een onafwendbaar -lot -De dode stank der wanhoop -daalt over mij neer -De kleuren der Aarde -levenloos en grijs -donker zielloos dood -Visies van het einde -doemen op in mijn geest -Een onafwendbaar -lot Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: darkthrone kan ik heel goed hebben. die hebben van die nummers zoals heiden ons heeft aangeboden maar ook van die opgefokte hellhammer riffs. Dat zouden bands eens wat vaker moeten doen (met "oehh" en "hey"). |
|
quote: Dat is dan ook de kracht van Darkthrone! |
|
quote:Instrumentaal idd erg Darkthrone dus niet mijn ding maar die vocalen zijn wel vermakelijk. Sowieso klinkt het, mijn smaak even buiten beschouwing gelaten, niet verkeerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dank voor alle reacties, positief of negatief. Dit spul loopt al 2 of 3 jaar wat plaats in te nemen op mijn harde schijf. Dat programmatje waar die gast mee aankwam is perfect om muziek te delen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: stel heel die demo/rehearsal beschikbaar zou ik zeggen. |
|
Nee, het stelt niks voor. Gewoon wat geklooi op mijn gitaar. Ik was wel altijd van plan om eens serieus een demotje in elkaar te draaien, maar het is er niet van gekomen. Voornamelijk omdat ik gewoon geen plek heb om vocalen op te nemen. Thuis kun je het gewoon niet maken, ik moet echt alles kunnen geven. Misschien eens een oefenruimte/studio huren voor een paar uur. Ik zou nu sowieso niet meer dit soort blackmetal maken. Maar om die nummers van toen eens van bas en zang te voorzien lijkt me wel wat. Maar het zal wel nooit iets worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik vind het piano/gabber stukje wel tof hoor! quote: Het klinkt idd bekend En best OK! uit welk nummer komt die riff? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 29-07-2005 23:54] |
|
Hey heiden anders ga je effe je muziek promoten in mijn fucking topic |
|
quote: Altijd? Onzin! Ik had mijn spaarzame tijd niet verdoen met posts van specifieke mensen te gaan afzeiken. Wat niet wil zeggen dat ik mij ervan weerhoud te zeggen dat ik iets al dan niet ok/kut vind. Verder evenzo: no hard feelings. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ben het zo voor de grap eens langsgelopen maar er is geen drumcomputerbandje te bekennen in mijn collectie hoor Op industrial BM als Mysticum en Bloodline na, maar die tellen niet. |
|
quote: PWN3D |
|
quote: Het ging over de gemiddelde levensvisie van de artiets. Drumcomputerbandjes heb ik er trouwens wel een aantal van: Mysticum, Peccatum (eerste plaat en mini), Limbonic Art, Obsidian Gate, Tartaros, Forefather, Dimension F3H (demo) en dan vergeet ik er nog een paar. Niks mis mee, toch? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Had dan een andere titel verzonnen voor dit topic. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |