|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier werkt het ook niet, vreemd. Even kijken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik probeer het nog eens te uploaden. Doet er verder ook niet toe. Ik dacht jullie ook eens lekker te vervelen met mijn creaties. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nog steeds niks hier, raar. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Precies. Dat melodieuze vind ik trouwens ook maar niets in dit nummer eerlijk gezegd. De rest is best ok. |
|
quote: dood... De heerschappij, dat ben jij! |
|
Ook nog even de tekst posten, vocalen opnemen gaat zo lastig thuis, een gitaar kun je tenminste nog zacht zetten. Mijn buren vinden me al gestoord, dus om als een maniak te gaan schreeuwen zou binnen twee minuten in een bezoekje van mijn vrienden in het blauw resulteren. Maar ik moet ooit eens een ander nummer schrijven voor deze tekst. -Haat! -De vleugels van storm -Draag me in de strijd -Tegen de zes-puntige ster -Naar een nieuwe tijd -Oorlog! -Degenen die knielen -Voor de koning der joden -Het vervuilde bloed zal vloeien -Ik leef om hen te doden -Sterf! -Synagogen zullen branden -Het huis van god geruineerd -Het oude ras zal strijden -Trots en onverveerd -Vrij! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Tr00 ende KVLT hoor Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Vreemd, ik heb hem net zelf een keer gedownload en dat ging prima. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja, hè? Het is al een behoorlijk oude tekst, maar ik vind hem wel goed. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heerschend stukje tekst -Sterf! -Synagogen zullen branden -Het huis van god geruineerd -Het oude ras zal strijden -Trots en onverveerd Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Dank. Verdomme, waarom lukt het nou niet om dat stuk herrie met jullie te delen? Het is toch een Amerikaanse site, dus de titel van het bestand, Vernietig de Zespuntige Ster, kan eigenlijk niet het probleem zijn. Mijn laatste poging, anders geef ik het op... http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=31ZEJ0FS9AM7O09AJB26303M2S Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: mooi hij download nu De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Juist, zo behoord black metal te klinken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Beter. Stel je er maar niet te veel van voor, het is echt simpele rauwe black. En zonder zang is het sowieso oncompleet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Goed werk Heiden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dankjewel. Ik moet eigenlijk weer eens beginnen met musiceren, dit spul is toch alweer een dikke twee jaar oud. Ik heb ook één nummer met vocals, klinkt best aardig. Maar alweer niets nieuws onder de zon verder. Is nog iets ouder als dit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Reminds me dat ik nog lyrics voor jou zou schrijven ... |
|
Klinkt idd lekker. Maar het is dus een Demoncy rif? |
|
Vind er niks aan... Matige uitgekauwde al duizend keer eerder gehoorde (net geen)standaard-riff. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het klinkt misschien niet origineel maar het zou afgemaakt een heel sterk nummer zijn. Er moeten wel extreem zieke vocalen ala Maniac butcher of Lugubrum in. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die hoger klinkende riff is op één noot na een riff van Demoncy, inderdaad. Ik vond die riff echt super en dus had ik zin om het zelf ook eens proberen te fabriceren. Met dit nummer zou ik dus nooit iets kunnen doen, vind ik zelf. Hoewel de andere riffs wel van mij zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Yep, voor die doom waar ik liep mee te experimenteren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik heb ook nergens gezegd dat ik hiermee een prijs voor originaliteit zou kunnen winnen, dus je maakt alweer de zoveelste overbodige opmerking. We weten nu sowieso wel dat je geen hoge pet van mij ophebt, doe je geen moeite om mij constant af te lopen zeiken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |