|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat?!? Heb ik iets gemist??? Damn, neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! (dit was mijn eerste reactie hierop, en ja, ik vindt het dus best erg. Een briljante muzikant, en nu dit... Damn, waarom niet bij iemand die niemand mag?) [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-12-2001 19:29] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Chuck?!?!? wie is chuck?? |
|
die van death? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
weer domme reacties verprutsen zo'n topic. Ik vind het nogal een serieuze zaak, dus als je wil klieren, ergens anders graag. Mijn Condoleances! Chuck rulez! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Woorden zijn er niet voor te vinden. |
|
-= Chuck Schuldiner =- |
|
chuck ruled... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Suck my piss |
|
Mijn Condoleances! Chuck rulez |
|
Kan wel janken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De wereld blijkt het dus niet waard te zijn voor een brilliante kunstenaar als Chuck Schuldiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind dit ongelofelijk verrot, want ik heb de hoop nooit opgegeven dat Chuck het zal overleven, want als iemand het kan zou hij het zijn geweest; z'n hele leven tegengewerkt/genaaid door jaloerse medemuzikanten, jaloerse persmuskieten en platenlabels; alleen maar omdat hij het talent bezat waar iedereen alleen maar van kon dromen!!!!!!!!!!!! Dit is een enorme klap voor de metal scene en de muziekscene in het algemeen. Deze man was niet allen de -mede-bedenker van de deathmetal scene, maar ook iemand die de gehele scene op sleeptouw nam, iemand die telkens weer boven zichzelf (en anderen) uitsteeg en tegelijkertijd zelf met zeer weinig beloning genoegen nam. Maar bovenal is het een enorme klap voor iedereen die gelooft in z'n eigen kracht, die gelooft dat je tegen de stroom in kan zwemmen en de meelopers allemaal tegelijk de baas kan zijn. Chuck was de levende personificatie van een mens die de wijsheid in pacht had dat integriteit het fundament van het bestaan is en dat je puur je hart moet volgen. Hij doorzag de leugens en had het inzicht om uit het duister het licht te halen. Hij was iemand waarop je kon vertrouwen. Hij was een voorbeeld voor ons allemaal. Chuck, you'll be sorely missed.... the world will never be the same without you! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een triest einde voor een briljant muzikant... Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Heads I win, tails you lose |
|
shit ik wist niet dat hij was overleden. ik kan gewoon niet uitdrukken in woorden hoe erg ik muzikaal ben beïnvloed door met name het oudere death-werk en hoeveel plezier ik met zijn muziek heb beleeft en nog steed heb. een groot muzikant is overleden waarvan latere historici boeken kunnen schrijvenover zijn invloed op metal. (Fuck het amerikaanse stelsel, ik vind hen ook medeverantwoordelijk voor zijn dood) |
|
Ik denk voor iedereen die grunt een moment om bij stil te staan . Ik denk dat we een groot musicus/kunstenaar verloren hebben die veel invloed heeft gehad op het metalgenre van gothicmetal naar death en black en doommetal . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 15-12-2001 22:38] |
|
Rest in peace brother. Your music will live on. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Chuck overleden?? Ik had echt gehoopt dat hij zijn ziekte zou overwinnen. Hij was een groot muzikant. the only pleasure is pain |
|
jammer.... was een geweldige muzikant... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
(verslagen) Arme kerel...je leeft voor altijd in ons voort...(huilt) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
R.I.P. Bazzio Attacks!!! |
|
Thanks for all you have given.. I hope you now will be repaid. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
NEVER TO BE FORGOTTEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-12-2001 22:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een legende..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dom gezeik allemaal...bewijst maar weer eens hoe hypocriet die zogenaamde "metalheads" allemaal zijn. Die gast is dood....so what?? Hoop stoere teksten over dood en verminkte lijken, maar als er dan iemand dood gaat gaan ze met zijn allen een potje zitten janken. Chuck speeld DEATH metal. Beetje hypocriet dat je nu die dood is alles waar deze muziekvorm voor staat plotseling aan de kant schuift... SCUM FUCK |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |