|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke van Deicide lijkt op Serpents.. ? Ik ken Incinerate.. ook maar die vind ik zuigen ... |
|
quote: Wel lachen met jouw Marduk is in staat om een paar aardige plaatjes af te leveren waaronder Pantzer Division, jij vind ze bruut??? Oke, dat bewijst maar weer eens dat er meerdere defenities zijn van BRUUT. BRUUT is bijvoorbeeld niet Cradle, alhoewel dat wel leuk kan zijn, voor sommige mensen. BRUUT is ook niet Metallica, ook leuk voor sommige mensen. BRUUT is geen Marduk, alhoewel ze absoluur raggende BLACK kunnen produceren. Weet je wat BRUUT is????? BRUUT is volgens mij bijvoorbeeld IMMOLATION, NILE, BEHEMOT en DARK FUNERAL. PUNT UIT you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:, marduk schopt qua bruut heid duz echt wel kont bij die bands. |
|
Haha "behemot" Die muziek is echt veel intelligenter en absoluut niet bedoelt om alleen maar 'bruut te zijn' om even in jou taaltje te blijven cruel dark beast. Ik, Wil Schuurman |
|
Mütiilation |
|
quote: , jij bent echt grappig. Textueel gezien heb je gelijk, maar voor de rest ben ik het niet met je eens. you say you're men, we know you're cowards |
|
Me moeder met drumstokken en pannen. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-02-2003 23:11] |
|
dark funeral, marduk |
|
MOTORHEAD en mensen die ze niet live gezien hebben kunnen daar niet over meepraten. WAT EEN VOLUME !!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Als je goed leest Snagger, dan heb ik in mijn reactie nooit beweerd dat Behemot alleen meer Bruut wil zijn, dus waar je dat vandaan haalt ????????. Beter lezen dus. Ik weet dat de muziek veel intelligenter is en zeker dan Marduk. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:argh, behemoth en dark funeral zijn duz echt niets bij marduk als t gaat om bruutheid, als je dat nie vin mot je is je oren uit laten spuiten. |
|
zeg, Impaled Succubus, ken je Tsjuder?? |
|
Dark Funeral en Marduk is zooi. haha |
|
idd, kwa 'bruut'heid kunnen ze op een onderste plank |
|
quote: Ik hoor dat toch anders, en mijn oren zijn prima you say you're men, we know you're cowards |
|
ik vind Megadeth behoorlijk bruut |
|
behemotHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Marduk is leuk maar mist vooral op latere releases de power. Bruut ? tjah ... boeiend. Zolang de muziek maar power heeft en je kan bangen en drinken !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:van naam , hoezo? |
|
STOMA is best bruut!! |
|
quote: dat zou je moeten proberen, ik heb er gisteren de cd Kill for Satan aangeschaft, en het is een belachelijk gave plaat! zeker voor fans van vroegere Marduk e.d.! HOLOCAUST! |
|
quote: Ik weet zeker dat jij platen als "Peace sells" "rust in peace" en " Killing is my bussiness" niet kent. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Kijk aan deze uitspraak valt niks af te dingen, dat is precies wat ik bedoel. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: en waar baseer je die conclusie op? Jij hebt een ander beeld van bruut als ik, that's all.. Extreme grindcore als fuck i'm dead of scum van Napalm death, dat is redelijk bruut IN MIJN BELEVING. |
|
quote:Nou zooo extreem was Holocaustnu ook weer neit Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |