|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Prostitute Disfigurement is ook wel lekkere herrie |
|
Beheaded is gewoon zààààlige,razendsnelle,loeiharde muziek!Ik hoop dat ze nog bestaan- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
beheaded is idd zeer No meat is sweater |
|
maggots wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Of je het nou leuk vind of niet: luister naar Anaal Nathrakh - The Codex Necro en herzie je mening... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja, luister het nummer 'Pandemonic hyperblast'(die overigens z'n naam eer aan doet) maar eens. No meat is sweater |
|
Twarres |
|
Jesus christcrush wat een pokkeherrie lach me dood haha die intro is nog beter dan het hele nummer bewijst maar weer dat de meeste black metal alleen maar bestaad uit een muur van geluid en gooi dr wat VOX bij en klaar ik bedoel dit ken toch iedereen spelen. drumcomputer erbij (zit geloof ik niet in dat anaal)en klaar walla weer een bm nummer ter aarde gebracht. wat een klere herrie zeg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
aap. No meat is sweater |
|
smaken verschillen he gelukkig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
tja, stel je voor dat we allemaal naar thrash zouden luisteren.... No meat is sweater |
|
wat zou de wereld dan mooi zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slayer Reig In Blood |
|
mies pies No meat is sweater |
|
morbid angel - covenant ... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Chernobog Hakkuh |
|
Myrskog! Klinkt op de cd's erg bruut en snel! Van horen zeggen heb ik alleen dat ze live niet zo zijn. Misschien dat hier mensen zijn die ze live hebben gezien? Wat maakten ze er toen van? blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Euhm, nee, dit kan niet iedereen spelen... En tja het gaat hier in dit topic over de snelste ,hardste ,bruutste band en dan komt Anaal Nathrakh wat beter in aanmerking dan Metallica. Als je wat vaker naar de cd hoort zul je trouwens ook merken dat het best wel wat meer dan een muur van geluid is, er zitten ook vette deaht metal riffs en black metal riffs in. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: |
|
Antaeus. Dit slaat nergens op. |
|
Hoewel... Sadistik Eksekution, Myrkskog, Zyklon B.... Dit slaat nergens op. |
|
quote:zolang de drums maar goed zijn . |
|
quote:is wel een (technisch) goede plaat maar bruut , nee zeker niet. |
|
Nou nee, niet bepaald... Deicide is overigens ook wel behoorlijk gestoord. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |